Bättre eller sämre än förr (Snackar v2 här)

DeletedUser

Guest
Jag tycker stammarna ska vara mycket mindre, 15-25 spelare per stam och självklart ska man ju kunna deffa sina allierade!

Sen blir ju allt väldigt tråkigt när det finns hur mycket funktioner som helst som kostar pp!
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag inte ens börjat att spela igen (första inloggningen på flera år känns det som) så jag kan bara göra bedömningen genom det som skrivits här i forumet:

Om det nu stämmer att man kan köpa sig loss "halveringstiden" för bygget och köpa sig dessa basic fördelarna så är det som att köpa skills.

Det som man köpte förut var mer ett lättare sätt att beskåda sin sida och hantera olika incomings osv osv. Det kan man hålla med om att liknande saker är ok eftersom alla "core-saker" är alltså det samma för alla: byggtid osv osv.

Men nu känns det lite väl...

Angående stammarna och spelarna nu för tiden vågar jag inte kommentera då jag är inte riktigt insatt i det.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu har jag inte ens börjat att spela igen (första inloggningen på flera år känns det som) så jag kan bara göra bedömningen genom det som skrivits här i forumet:

Om det nu stämmer att man kan köpa sig loss "halveringstiden" för bygget och köpa sig dessa basic fördelarna så är det som att köpa skills.

Det som man köpte förut var mer ett lättare sätt att beskåda sin sida och hantera olika incomings osv osv. Det kan man hålla med om att liknande saker är ok eftersom alla "core-saker" är alltså det samma för alla: byggtid osv osv.

Men nu känns det lite väl...

Angående stammarna och spelarna nu för tiden vågar jag inte kommentera då jag är inte riktigt insatt i det.

Hallå din gamle räv! :)

Det är precis vad det är, köpa skills. ju mer du köper ju mer fördelar får du och desto enklare blir det och få en riktigt snabb start och möjlighet att premma upp murar osv. Finns de som slösar runt 5000 på bara några dagar för och premma upp sina murar i krig.

Vilket är väldigt tragiskt.

Ju mer pengar man har, desto lättare blir det och vinna och bli större än sina med och motspelare.

Var bättre förr så att säga!
Mvh
Start
 

Peeter

Member
Reaktionspoäng
0
TW var mycket roligare förr, när inte alla stammar gick in för att köra end-game asap. Och alla dessa nya *** funktionerna. TW var tusen gånger så roligt förr.
 
Topp