Bästa offensiva/defensiva stam/spelare

DeletedUser

Guest
Bäste deffensive spelaren tycker jag är Kalleanka som är grym..

Bäste offensive finns det flera av.
 

DeletedUser

Guest
Bäste deffensive spelaren tycker jag är Kalleanka som är grym..

Bäste offensive finns det flera av.

Du måste skämta :)

Har ju inte fått några vettiga anfall på mig än så länge.
Hade det varit i V3 så hade jag förstått det hela lite mer men här, nä inte ett dugg.

Om du inte menar nån av dom andra kalle ankorna :D
 

DeletedUser

Guest
japp det är jag som spelar som kalleanka i ecalos, nu är det avslöjat.
 

DeletedUser

Guest
Offensiva spelare: Mergatroid är väl skaplig. Men jag är ändå grymt imponerad av No-Alias :) Kanske därför att jag har lite högre förväntningar på Merga.

Offensiva stam: Ecalos eller ÖL. Inte möts i krig, därför går det ej att säga. Det är iaf inte någon utav våra nuvarande fiender.

Deffensiva spelare: Helt klart Hellraiser.

Deffensiva stam: Ecalos eller ÖL. Inte möts i krig, därför går det ej att säga. Det är iaf inte någon utav våra nuvarande fiender.
 

DeletedUser

Guest
Men ffs pirlo, in och spela istället för att hänga i forumet. Jag har en hel del att göra utan att vara kö åt dig när du har tillgång till en dator...
 

DeletedUser

Guest
Off spelare: ARS-CAR, kommer ihåg när han ledde Ecalos erövringsstatistik mot VVV trots att han låg 100 timmar från fronten med sitt kluster

Def Spelare: Tool. Klarade sig ensam mot en halv stam. Visst, vi kanske inte timade tågen med perfektion, men att klamra sig fast med så många byar är dock beundransvärt

Off stam: Ecalos, utmana oss om ni inte tror på oss

Def stam: Ecalos, spelar i klart underläge poängmässigt men har ändå en klar plusstatistik

Bäste demolör: Jag själv :) Inte kul att möta mina nu över 15 000 katapulter :)
 

DeletedUser

Guest
Måste hålla med. Kör för tillfället mot honom på värld 6 och tog honom för inaktiv vilket fick död på en massa adels från min sida. Och han är en fjärdedel av min storlek :)

Tror fan det är en del av hans taktik. Killen har alltid fulla förråd och tomma byar sen när adels kommer så lyser det bara rött i rapportkorgen. Imonerande.
 

DeletedUser

Guest
Hellraiser får min röst i både bästa deff/off... snubben är sjuk
 

DeletedUser

Guest
Måste dock säga att även jonke är rätt grym, han äter barn.
 
Topp