Bästa offensiva/defensiva stam/spelare

DeletedUser

Guest
Forumet verkar vara dött nu.

så jag ska göra ett försök på att få igång det lite.

Den bästa offensiva spelaren i v4 som jag har stött på är nog jonathanolsen. Jag har inte stött på så många större faror anser jag. de flesta som velat adla mig har inte lyckats :cool:

Den bästa deffensiva spelare jag har stött på är xjmkx en spelare i min egen stam. vi hade ett litet krig men det blev till vänskap sedan. Spelaren vet var motstånadren har sina trupper på något sätt och han kan slå till på din offby när som helst. och han duckar rens och bryter adel på sekunden. riktigt bra tycker jag.

Den bästa offensiva stammen jag har mött är ecalos. Jag var med i The ronins under kriget köttade ecalos riktigt bra. dom tog by efter by. Bra jobbat

Den bäst deffensiva stam är OF-pol. tack vare aktiviteten så var det svårt att plocka byar av dom. lyckades bara med 5 st. och sen var de för starka deffensivt.


Vet inte hur ni kommer reagera men detta är min åsikt. :)
 

DeletedUser

Guest
Jonte

hehe! tycker du att jonte är den bästa offensiva spelaren?
 

DeletedUser

Guest
ne jag tror mergatroid är den bästa men jag har aldrig haft en fatj med han och hoppas slippa det.

men jonte är spelaren som har tagit mest utav mig. och då är h an den bästa offensvia spelaren jag mött...

men han tog ju några tomma byar så jag e inte så imponerad. den andra som är lite skicklig som jag mött var sailkille han gick in kl 4 på morgonen för att ta en by och misslyckades haha!
 

DeletedUser

Guest
haha kul att du anser Of-pol vara den bästa deffensiva stammen.. tillåt mej skratta ;)
 

DeletedUser

Guest
inte tillåtet att skratta , ta dig en Öl istället =). Sen om man skall ha en sån här tråd vid liv bör man jue låta alla komentera vad som själv har mött , tycker det var bra skrivet från start dvs av egna erfarneheter , istället för det vanliga när folk skriver hej vilt om vad dom hört och vad man kan se på tw stats . Visst finns det mycket sannning i det med men sånna trådar har vi väll sätt om o om igen=) på detta vis kanske vi kan lyfta fram dolda talanger som gjort bra ifrån sig vid något stadie=).

Själv har jag hamnat i en ond simcity cirkel så kan har ej något rikigt bra att kommer med , så det mesta av mitt var väll O-T,

sry och skål!
 

DeletedUser

Guest
haha du missförstår mig det gör ni nog alla. Den bästa deffensiva stammen jag har adlat av är nog of-pol.

alltså alla jag rankat där uppe är dom jag har adlat eller blvit adlad av. och of-pol var ju enkla att adla tycker jag, jag tog ju 5 byar på en dag av dom, tror jag . men jag har ju ganska höga krav på motståndet för att jag ska säga att det är bra.

sedan är det min åsikt och den får också komenteras
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig lactos..tycker oxå att jonathan är den bäste offensive spelaren.. hahahahaha :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Bästa offensiva stam; AT. De har vart i krig sen serverstart. De frukatar ingen, oavsett hur de än går. Förlorar de byar tuffar de på, vinner de byar tuffar de på.

Bästa deffensiva stam; AT. Krig sen serverstart. Trotts massiva anfall tågar de på och expanderar.

Tack vare ecalos mergar så har de mergat ihop ? 80 millioner. Eller mer. Klart de kan jobba sig igenom vem som helst. De platsar ej som bästa stam. Senare kanske, men inte nu.

Bästa spelaren offensivt, mergatroid. Hör sägner men *host* han slog ner mitt försvar ganska ok. förlorade ingen by på bush tåg som kom efter, men fortfarande kör han på tills han får de han vill ha.

Bästa deffensiva? jadu. Finns väl många bra deffensiva. Men för att lyckas måste man överleva. Men skulle nog säga att de är Tool.

Annan bra spelare; Hellraiser. Riktig köttar maskin :D han whinar när de är fred. Han mår som bäst när de är 10.000 inkommande och hundratals byar att erövra. Sägs att han ska sluta efter kriget då de ej kommer finnas mer att kötta =/
 

DeletedUser

Guest
Den bästa offensiva spelaren jag mött? Har tyvärr inte fått tillräckligt med anfall på mig för att kunna ranka någon så, dock spelade jag med gamla Remington som var en jävel på att skicka off.

Bästa deffensiva tror jag är Hellraiser II, kolla skillnad på hans deffob den senaste månaden så förstår ni.

Den bästa offensiva stammen, får man säga sin egna stam för isf Ecalos. Annars ingen aning.

Bästa deffensiva? Uhm Ecalos också möjligtvis annars ingen aning.
 

DeletedUser

Guest
Nu skriver jag baar om spelare och stammar jag mött.

Bästa defensiva spelare: Mr rickard.
Kommer ihåg honom ifrån vårat första riktiga krig mot KOTG. Han fick i princip ingen hjälp, delvis för att vi slaktade dom den första natten ( detta var på den tiden man kunde nolla en spelare på en natt) och dels för att de hade krigat sedan länge.

Bästa defensiva stam:
De flesta stammar har gett upp direkt när vi hoppat på dom så jag har ingen större erfarenhet men säger nog Ä.

Bästa offensiva spelare:
Hemsk kanske.

Bästa offensiva stam:
Ingen aning
 

DeletedUser

Guest
Tools var fasen inloggad dygnet runt och skyfflade om sitt försvar, kostade alltid massa stackar för varje by, grrr :)
 

DeletedUser

Guest
Tools var fasen inloggad dygnet runt och skyfflade om sitt försvar, kostade alltid massa stackar för varje by, grrr :)

Hur lång tid tog det för er att (givetvis va det inte en stam aktion att ta ner honom, men ni var väl ett par spelare mot honom?) få bort honom?
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Vi ska inte räkna ut Tool än, han har ju fan expanderat ut mot rimmen på senare tiden :D (alltså, tar byar där, inte rimmad) planerar nog hämnd ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe jo och han inkräkatr ju på vårat område och han lär ju få stryk om han inte packar o drar därifrån
 

DeletedUser

Guest
Bästa defensiva spelare skulle jag nog rösta på Tool eller Hellraiser II, en 1on1 dem imellan skulle nog innebära +-0 byar år efter år....:)
Många namn ploppar upp i huvudet, Ecma gjorde med ett bra jobb en gång i tiden när han var aktiv på v4...

Bästa offensiva spelare går nog till.... euhm, ingen aning, får gå efter rankingen , alltså mergatroid, har inte fått känna på hans trupper men statistiken får tala denna gång...
Därav kniper Ecalos första plats som bästa offensiva stammen, mkt offensiva spelare, hög ob anfall, inte mkt att disskutera egentligen.

Bästa defensiva stam är ju skitsvårt att göra en ordentlig bedömning tycker jag, finns ju grymma spelare i en jävla massa olika stammar som gör stora individuella insatser att deffa upp sig själv/stammisar...
 
Topp