Awards

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Hatar den nya awardsen som heter " Friendship " det är bara drygt att se folk med den awardsen.

Redan nu har en 50 kompisar:(
 

DeletedUser

Guest
personliga åsikter kan diskuteras och formulera gärna era argument, men kom bara ihåg att hålla de på en rimlig nivå :)
 

avve

New Member
Reaktionspoäng
0
Själv tycker jg det är trevligt att se att det är så många som är populärare än jag:D
 

DeletedUser

Guest
Är vell kul om alla kan vara vänner? :D
Men tänk på att dom med premium ser när ni är online och kan därför rensa er lättare när dom känner till hur ni sitter ^_^
 

DeletedUser

Guest
Har inte startat ännu?
kanse är något nytt som kommit för i v13 kan jag se väll vilka som är online när jag har premium, i min vännerlista.
 

DeletedUser

Guest
När den funktionen inte buggar ja, många ggr som ens vänner varit röda på den listan även fast man pratar med dom via skype, så den listan har jag aldrig litat på :p
 

DeletedUser

Guest
Kan så vara.
men tycker endå att det kan vara värt att veta och killen som skrev över mig snackar om att jag inte använder premium?
fattar inte hur man menar?, snarare han som inte känner till att det finns.
 

DeletedUser

Guest
Inga onödiga påhopp mot varandra nu, vill inte att Fox92 skall behöva jobba extra på hans första dag, ta detta privat via PM istället om ni vill reda ut detta om hur funktionerna med vänner fungerar
 
Topp