Avtryck

Rumprockare

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker att alla som loggar in på ett konto, även moderatorer ska avge ett fingeravtryck.

Det ska vara obligatoriskt att även moderatorer lämnar fingeravtryck, antingen i inloggningslistan det räcker med namnet på moderatorn.

För det är sjukt jobbigt när man loggar in o ser alla trupper åka iväg utan att man själv tryckt iväg dessa..

Men även när byggnader inte byggs fast de står och byggs,..

Nästan så man börjar undra om det är någon som har något personligt problem mot mig, för det är inte första världen detta händer.

Vilket är väldigt konstigt, att de som är utsedda inte kan sköta sitt uppdrag utan sitter o har personliga problem med vissa spelare.

Vilket är väldigt oprofessionellt sköt utav de som är våra moderator..

Plus: Att de ens får sitta o spela på världarna i stammar som går för vinst, gör ju att tankarna faller åt vissa i närområdet så att säga. Utan att nämna några namn..

Väldigt väldigt besviken på hela spelet, och det är många med mig som är. Därför förlorar ni spelare och marknadsandelar. De som är satta att sköta ett jobb professionellt sköter det med egenintresse..


Alltså ett fingeravtryck från var och en varje gång en moderator gör något med spelarens by/byar..

Spelaren ska kunna se exakt vem/vilka som varit i byn/kontot. Oavsett om det är en reparation eller ett långskick med byn samtliga trupper. eller försinkning av bybyggandet..
 
Senast ändrad:

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Kan nog säga till 100% att ingen moderator saboterar ditt konto, då är det nog snarare någon annan med tillgång till ditt konto som gör det...

Och varför ska en moderator inte få spela världar? Dem ska väl också få spela världar om dem vill. Dem har inga fördelar alls inom spelet, det har dem klar gjort flertalet gånger...
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
En fråga har du någon gång gett eller hintat lösenordet till någon annan? Delat konto eller liknande? om du har gjort det så finns det en stor möjlighet att någon annan loggar in på ett annat medie, tänk telefon om du sitter vid datorn eller tvärt om. Om du ändrar lösen och det inte händer igen så har du svaret direkt.
 

DeletedUser

Guest
Det ska vara obligatoriskt att även moderatorer lämnar fingeravtryck, antingen i inloggningslistan det räcker med namnet på moderatorn.

Det går inte att ens logga in i admintools utan att det loggas. Och det markeras väldigt tydligt vem som loggar in. Till och med om jag går in och bara kollar på en setting på serverns inställningar och råkar spara fast jag inte ändrat något - så loggas det på typ fem ställen.... Nu är detta så klart via admin tool. Men som spelare får du nog utgå ifrån att det som händer på ditt konto är utfört av någon som loggar in på ditt konto med ditt lösenord och inte via admintools.

Sen är det lite lustigt att alla verkar tro vi inte har att göra, eller liv utanför TW utan istället skulle lägga tid och energi på att sabotera för någon i ett spel där vi sköter supporten för att hjälpa spelare. Jag förstår inte ens varför någon skulle orka göra sig besväret, i synnerhet inte när det ofelbart bara skulle resultera i att man får mer att göra. SÅ intressant är INGEN spelare....

Har du något konkret att komma med i form av vem det skulle vara som loggar in på just precis ditt och alla dina vänners konto så får du gärna tipsa mig via supporten. Jag är nämligen skapligt säker på att det du beskriver här inte förekommer, men jag kollar gärna upp det. Om det nu inte är så att det är JAG som har för mycket tid över och roar mig med att sabotera för våra spelare. Men i så fall lovar jag att jag kommer skicka det vidare till min chef...
 
Topp