Avtackningstråd för vår värld 5

DeletedUser

Guest
Hej alla underbara krigare som finns kvar på V5 (DEMONS)

Rebz/Shade/Kungen ( Man U for life )
lämnar en form av tack för sig lapp.


Jag vill tacka för min tid här, både till vänner och fiender. V5 för mig har hjälpt mig på många sätt i livet såsom jag är och framför allt där jag befinner mig idag. Jag har alltid älskat strategi spel så som AoE och alla andra strategi spel jag lagt ner timvis på och även förstört förhållanden på ;)

Jag har lärt känna väldigt få personer eftersom jag inte någonsin tar in någon till mig så lätt, vilket folk har märkt snabbt när jag inte är så intresserad av att bli deras vän tex ;) eller så har jag spelat olika roller som andra nog har förstått nu. De vänner jag har fått och släppt in i min lilla värld är jag jätte glad och tacksam för att de vill vara mina vänner. Finns en som sticker ut och som har hjälpt mig på sitt lilla egna sett och som nog kommer bli förvånad nu men det är fille cs, vi har inte setts irl men jag kommer alltid komma ihåg den dagen när min mob ringde när jag satt o pluggade och det var fille cs som ringde  Vi har haft mkt kontakt under en längre period på WWW men som sagt aldrig träffats irl. Men jag hoppas på att det blir ett grill party hos PREKO så man får träffa lite folk ftf, vore grymt kul :D

Självklart mina fiender som har för gyllt min tillvaro :D SKA ha en stor elogé men eftersom många konton byter skepnad så vill jag lägga fram en fiende som satte mig i respekt tidigt på denna värld och det var tonnib. När jag började spela så hade jag mitt egna konto som var Shade och jag låg i K56. Jag hade ett mål då och det var 1 miljon i poäng och det nådde jag faktiskt men så hände saker och jag hade inte tiden och framför allt så orkade jag inte med allt då som hände på V5 så jag slutade i ca 4:a dagar tillls jag blev singel = (mer tid till TW) och framför allt att asagard (Robert) tjatade på mig och jag kom tbx till Rebz kontot som låg på ca 300k när jag tog över i lugna då K64. Allt är bara ett stort tack till alla för jag kommer inte fortsätta aktivt mer inom TW utan enbart fokusera på min nya arbetskarriär inom Inköp.



Stay frosty

/Rebz
 

DeletedUser

Guest
Det har varit ett nöje att kriga emot dig. Du har varit som ett irritationsmoment i K33 innan jag fick bort dig. Har spelat med dig på andra världar och hoppas på fortsatt kontakt med dig.

MVH Tor72 (Samma ägare i två år)
 

DeletedUser

Guest
Det har varit ett nöje att kriga emot dig. Du har varit som ett irritationsmoment i K33 innan jag fick bort dig. Har spelat med dig på andra världar och hoppas på fortsatt kontakt med dig.

MVH Tor72 (Samma ägare i två år)

Haha tack mannen men jag lär nog inte spela så mkt mer längre. MEN jag har ju andra nick jag spelar på nu på andra världar :p
 
Topp