avsluta det här nu

DeletedUser

Guest
Snälla 1oR kan ni inte bara ta och vinna det här nu så vi får en omstart på världen ?

Kan inte ni andra typ bara ge upp eller nåt? alla vet ändå att det kommer vara 1oR som står som segrare.

Vill bara få en omstart så man kan köra på nytt igen.
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Världen stängs 6 Mars om jag inte minns fel, så det blir en omstart snart :)
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
En omstart av servern eller en kanske rättare sagt återanvändning av den = en ny HP runda :) om jag inte är helt ute och cyklar...
 

DeletedUser

Guest
Världen stängs 6 Mars om jag inte minns fel, så det blir en omstart snart :)

Den här rundan av Classic kommer mycket riktigt att stängas ner idag. Omstarterna av rundorna brukar inte dröja mer än några veckor, så håll utkik efter Runda 10, som vi kommer försöka göra till något alldeles extra.
 

Busken and Bakiz

New Member
Reaktionspoäng
0
Oooh och med något alldeles extra hoppas jag ni menar ingen kyrka och ett vinstkrav som faktiskt är möjligt att uppnå...att en stam ska äga 100% av en värld när nyreg och omstart inte avaktiveras i lategame är inte rimligt
 

DeletedUser

Guest
Oooh och med något alldeles extra hoppas jag ni menar ingen kyrka och ett vinstkrav som faktiskt är möjligt att uppnå...att en stam ska äga 100% av en värld när nyreg och omstart inte avaktiveras i lategame är inte rimligt

Kan tyvärr inte göra mycket annat än att lova vi ska försöka tänka till extra så det inte blir såna här moment 22. Du har ju självklart rätt i att det där inte, så här i efterhand, känns helt vettigt.
 
Topp