Avsked

DeletedUser

Guest
Jaha, då har man kommit till punkten man får skriva ett sånt här också :D

Jag har nu bestämt mig för att sluta med spelet. Har tröttnat på så många saker de 4 år jag lirat lite halvhjärtat så nu får de vara nog. Ser inte längre ngn egen vinning i att fortsätta då spelglädjen har försvunnit helt då spelarna man gillar sluta och dryga nolifers sitter å lirar.

Började på v.15 som min sista värld å så ska det förbli. Har mött en del riktigt trevliga människor här (Sex Pistols, Crazybooy, randoms i rimmen) men också en del otrevliga personer. Har själv gjort en del tabbar, t. ex gå med i Laser vilket var ett jävla fiasko. Skulle låtit mig bli adlad av critter som jag nu har lovat att han ska få mina fina byar.

Ha en bra framtid O-G (exklusive Lakozz) å EO som de ska bli kul att se vad som händer mellan. Laser vet man ju redan :D

Tack o hej.

// <3
 

DeletedUser

Guest
Det ända fjaskot i laser var nog du lille vän... att du nu går ut på extärna bevisar det bara ännumer....

Men ha det bra.

Mvh
Laser
 

DeletedUser

Guest
Det ända fjaskot i laser var nog du lille vän... att du nu går ut på extärna bevisar det bara ännumer....

Men ha det bra.

Mvh
Laser

Ja, du fortsätter kalla mig "vän" hela tiden. Varför, du uppfyller inte ens vad man kan kalla sin vän så varför skulle du ses som min vän?

Ja, kanske det. Lärt sig av de bästa <3

Önskar jag kunde säga de samma :(

"MVH Laser" Mmm, de visar ju din förmåga att leda stammar <3 <3
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Cat, jag förstår . kommer sakna dig även om du gilla inte mig tycker den stammen var med var säker kärleks full stam aa lakozz e fin spelare :d önskar du kunde köra annan värld, alltså alla de fina spelare slutar en och en. :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag ge dig samma tips som gamla lakozz fick förut, stor bokstav å punkt hjälper dig så andra förstår vad du skriver :) Så tänk på de Mes så ska du se att du slipper ha folk som driver med dig ;)
 

DeletedUser

Guest
Bara jag som tycker det är lite konstigt att Mesut gjort de senaste posterna i v17, v16, v15, v14 och v11?
 
Reaktionspoäng
0
Att du spyr galla över lakozz som ställde upp på dig mer än vad någon brukar göra över ett internet spel säger så mycket mer om dig än om honom.

Lite fundersam över att du skriver under catmaster istället för under namnet sokar dock. Men det är väl ditt val det med. :)

Jag önskar dig i alla fall lycka till irl i framtiden.

Mvh FTQ
 

DeletedUser

Guest
Att du spyr galla över lakozz som ställde upp på dig mer än vad någon brukar göra över ett internet spel säger så mycket mer om dig än om honom.

Lite fundersam över att du skriver under catmaster istället för under namnet sokar dock. Men det är väl ditt val det med. :)

Jag önskar dig i alla fall lycka till irl i framtiden.

Mvh FTQ

Trevligt att du också noterar detta :D

Jag skrev under catmaster då det är mitt originalnick sedan jag började på v.2. Sen får du ju tycka som du vill. Sokar använde jag bara på v.12 och classic runda 2 å där stannar Sokar :p

Spyr å spyr. Om du först bjuder ngn på pizza, efteråt så rånar du han. Är du då oskyldig? Att först vara snäll för att efteråt vara elak ser inte jag som "ställde upp på dig".

Tror inte jag är så ensam med det :p
 
Topp