AutoBlockering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Skulle man kunna lägga in så att man kan autoblockera alla PM från folk under tex 1000 poäng? Jag får sjukt många irriterande PM sen jag blev 1a på ranken, så vore trevligt att slippa dom. Rätt trött på PM från folk på 150p som tror dom får joina milka eller att dom får bli min PA. Om det är jobbigt att implementera, skulle ni kunna lägga till så att man kan blockera alla utom dom i stammen samt dom på sin vänlista? (E ju inte speciellt bra, då några PM faktiskt är relevanta, men ändå.)

Jag vet att jag kan ge fan i att svara på dom om jag vill, men jag är för snäll för sånt, så det vore bättre om medelandet aldrig gick att skicka till att börja med:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tänk om jag skulle nobla Mavy och han hamnar under 150 poäng hur skulle ni då kunna snacka i spelet ?:D
 

DeletedUser

Guest
Tänk om jag skulle nobla Mavy och han hamnar under 1000 poäng hur skulle ni då kunna snacka i spelet ?:D

forum,irc lr msn?:p dom i stammen har jag ju rätt god tillgång till. Dessutom, om någon lyckats nobla ner mavy till 150 poäng så e nog jag med rätt död då:p
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd förvandlade genast till en tråd om hur man tar ner Milka! på bästa sättet! LOL!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp