Attackerar script

DeletedUser

Guest
Hejsan,jag undrar över om man skulle kunna göra ett attackerar script och om det nu skulle vara lagligt?

Som ni vet finns det fejkscript som fungerar att den byter vargång du trycker på den men den börjar om från början så fort du byter by.
Jag tänkte ett attackerar script som fungerar på typ samma sätt fast du kan byta med 1 by så får fungerar den fortfarande och byter byar.

Vi säger att du har 5 mål,du har 100 nukes som är uppbyggda samma sätt som t.e.x 7k yx 3k LK 300 ram (taget ur luften typ). Du vill göra det så snabbt som möjligt och allt du ska behöva göra är att sätta in kordinaterna i scriptet,trupp antalet som ska skickas.
Alltså att så fort du klickar på scriptet så väljer den trupperna och trycker på attack men OK knappen får du trycka på själv eller båda om det strider mot reglerna att slippa trycka på den!
Sedan byter du by och då ska du oxå kunna ändra i scripet om du ska skicka först dom första 20 på 1 eller om den ska växla (100/5=20) MEN om du byter 2 ggr så kommer scriptet att börja om från början!

Sedan en som oxå ska kunna skicka adelståg,den klickar upp alla 4 fikar för dig så får du trycka på OK så skickar den kanske om du har ställt in på 1 adelsman och 300 yxor!

Tror jag har fått med alla detaljer i idén nu!
 

DeletedUser

Guest
*****Edit****
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

It is forbidden to use any script that focuses or clicks the 'attack' or 'support' buttons and/or the 'ok' button the confirmation page. That is something each and every player has to do without a script.


Så där står det på .net's regler, kan en mod säga om den regeln även gäller här?
 

DeletedUser

Guest

It is forbidden to use any script that focuses or clicks the 'attack' or 'support' buttons and/or the 'ok' button the confirmation page. That is something each and every player has to do without a script.


Så där står det på .net's regler, kan en mod säga om den regeln även gäller här?

den gäller inte här :D, iaf fick jag tillåtelse när jag frågade om det hela, så länge du inte gör nåt skript som gör två handlingar.

Olika regler på .se och .net, finns ett gäng skript som aldrig hade godkänt på .net men tillåtna .se
 

DeletedUser

Guest
kan någon då visa ett script som trycker på de knapparna? :D:p
 

DeletedUser

Guest
Har för mig att Zomis fick svar från mod att script inte får trycka på attack eller ok. Så jag tror att man inte får det. Det är därför inga av hans script gör det iaf.
 

DeletedUser

Guest
Kan någon admin (om ni orkar läsa denna tråd ens) ge svar på frågan om ett script får trycka på attack knappen? (OK knappen vet jag att man inte får)
 

DeletedUser

Guest
Ett ntt sorts attack script sökes!
Ett som fyller i önskat antal soldater, men låter kordinaterna va kvar.

Används som lathund vid farmning, finns det? :awsm:
 
Topp