-=AT=-

DeletedUser

Guest
Självklart menar ju Fintarn att ingen kan träna deff. Därför blir det svårt.

Helt seriöst så menar Fintarn att om man nukar sönder en spelare i ett par dagar så har denne inget att försvara sig med, förhoppningsvis. Då är det lätt att sedan ta by efter by.

precis... så kul att bara vandra in o adla byar som att sno godis från ett barn :)

och ofta när man nukat sönder en spelare, ger dem oftas upp.. tråkigt, blir ju ingen match då.. men ack så kul innan spelaren tröttnar :D

/M
 

DeletedUser

Guest
Då ingen verkar säga nått om hur det går i "kriget" så tänkte jag att jag kan ju kolla lite själv på Twstats.. ja väldigt intressant läsning ;)

Side 1:
Tribes: KRIM
Players:

Side 2:
Tribes: -=AT=-
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 46
Sida 2: 65
Skillnad: 19

image.php



Side 1:
Tribes: KRIM
Players:

Side 2:
Tribes: -=AT=-
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 8
Skillnad: 3

image.php


Var det en krigsförklaring jag såg i första posten i denna tråd eller såg jag fel, för detta ser mer ut som vanligt smånaffs mellan två kärlekspar ;)
 

DeletedUser

Guest
inte ,mkt aktivitet från bådas sidor.. :/ men de kommer väl snart :p
 

DeletedUser

Guest
Ojoj, tro mig det kommer.

Har nu lämnat över mitt acc till min TW lärare från V2. Hoppas han lyckas göra intryck även på V4 med mitt acc!

Jag önskar alla i KRIM och Ecalos lycka till! Försvinner nu för att satsa till 100% på v5,! ( v8 också )

Mvh L
_______________________
V4-Lenoz-Ny ägare
V5-Liii-FG
V7-Liii-ATWM
V8-Liii-Kommer snart!
 

DeletedUser

Guest
TW-Läraren är det han som lärde dig att sticka så fort fiendetrupperna knackade på muren
 

DeletedUser

Guest
Kan man nog säga, HAHA ;)

Nejnej det är inget sådant. Känner att jag inte hinner lira TW samtigt med Skolan längre. Har inte tiden att kolla igenom mina byar. Men vill inte sluta helt därför valde jag att finnas kvar å V5. Där jag igen´har chansen att gå till topp 50. Bättre att Accet hamnar hos en aktiv. Som kan hjälpa till i kriget mot AT, inte bara kolla på som jag gjort i slutet.

Jaja var inte för tuff xandor. Vad jag vet skapade du xandor så fort pressen kom på dig. Snackar då om ditt gammla konto Naug.....
 

DeletedUser

Guest
okej.. ska ni skriva något mer så får ni se till att hålla det on-topic.
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr var det inte jag som startade detta account. Det var min fru. Och jag hade slutat spela. Men hon tröttnade och jag fortsatte spela vidare.
Men men man kan ju inte alltid ha rätt Lenoz
 

DeletedUser

Guest
Nej det är så sant!;) Mins din frus stam ( Lions ) eller något sådant.

Aja lycka till nu KRIM och Ecalos. Få se litte statestik. Kommer kolla då och då vad som hände på v4!
 
Topp