-=AT=-

DeletedUser

Guest
Zeleene på 08.03. kl 02:15

Du behövde inte överge bakfyllan ;)

Jag har en liten tanke som jag suttit och tänkt på ett tag.
Ni har (så vitt jag vet) inget emot oss, och detsamma gäller oss mot er.
Förutom att ni började anfalla V.V.V men det har kanske sina orsaker och jag har inte grävt djupt i detta.

Anledningen om att vi ej godkände IAP när ni ansökte sist var pga att det var extremt rörigt just för den tiden.

Hur som helst, det jag försöker komma fram till.
Vi har suttit och planerat emot er, och ni har gjort likadant mot oss. När det egentligen inte gynnar någon av våra stammar att kriga emot varandra. När båda stammar är stora och väldigt aktiva så kommer det att bli ett segt och utdraget krig som gör att vi tappar våran "normala" tillväxt och låter andra stammar rusa förbi oss.

När vi även har en hel del historia mellan oss, sen när ni lirade i V.V.V så finns det inte direkt mycket otalt.

Vi är helt förberedda för ett krig, när vi planerade ett bra tag.
Men jag ser som sagt ej något positivt i det , utan vill kolla med er om vad ni skulle säga om en IAP och ett möjligt samarbete i framtiden, det är lite tagit ur de blå men har funderat på det så tänkte jag skulle kolla..

Däremot är ett krav att det är minst 14 dagars vapenvila efter brytande av IAP så att ingen stam kan bli huggen i ryggen.

Är detta något ni skulle vara intresserade av?

C

---

Kan väl passa på att officiellt tacka nej den en IAP med -=AT=- å Krimtänks vägar. Vi följer våra nyvunna vänner i Ecalos ut på slagfältet! Vi må vara flyktingar, backstabbers, utbrytare, Ecalos bitc*s, idioter och prostituerade och allt vad jag har hört de senaste veckorna. Men en sak är säkert, vi är fiender till -=AT=- och det är allt vi står för just nu.

Mvh
Mattsson1

To accomplish much you must first lose everything.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
"Vi må vara flyktingar, backstabbers, utbrytare, Ecalos bitc*s, idioter och prostituerade och allt vad jag har hört de senaste veckorna."

Japp, du fick med allt där. men öhm, prostituerade? aha, nu hänger ja med igen. svårt o betala in hyran ecalos kräver in...

Inte oväntat :rolleyes: Var väl ganska säkert kort när ecalos lät er leva, ja menar omg.
 

DeletedUser

Guest
Har eran offensiv börjat än? såg att ni hade tappat en medlem krim?
 

DeletedUser

Guest
En inaktiv spelare som lämnade bara. AT planerar något jätteanfall imorgon. Ska bli kul att se vad dom kan bjuda på.
 

DeletedUser

Guest
En inaktiv spelare som lämnade bara. AT planerar något jätteanfall imorgon. Ska bli kul att se vad dom kan bjuda på.

Kan inte påstå att man märker av erat krig något speciellt i omvärlden.

Krim plockar ca 9byar om dagen i chaos områdena, medans AT plockar lite smått över allt förutom i KRIM områden,

Dock har jag inte orkat kolla twstats om ni ens plockar byar av varandra, men tvivlar på det.
kanske AT som tar någon by här o där men inte mycket till krig.

Mattsson du sa att en sak va säker i ditt första inlägg, att AT är era fiender?
ni ligger grannar och plockar inte byar av varandra?


Måste säg att ni verkar har en lustig ide om vad man ska göra med sina fiender?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan inte påstå att man märker av erat krig något speciellt i omvärlden.

Mattsson du sa att en sak va säker i ditt första inlägg, att AT är era fiender?
ni ligger grannar och plockar inte byar av varandra?


Måste säg att ni verkar har en lustig ide om vad man ska göra med sina fiender?


jag har ju inte ens börjat adla :D gör det nu

Bara rensat en Jävla massa...
 

DeletedUser

Guest
Du bortser också från att det blir ännu dyrare att ta byarna utan att rensa alla först, om han har dålig moral.

Killen kom på varför ja gör som ja gör ;)... roligare att slå ner alla hans trupper, för att sedan kunna glatt gå in o ut från hans byar o adla dem =)

typ vid denna tidpunkt.. 04:30. ypperligt tillfälle ;)
 

DeletedUser

Guest
man kan ju se moralen. och om man har en bra moral bör man rensa innan sina adelsmän. och när spelaren börjar bli för liten och din moral e dålig ska du rensa alla hans byar och adla sedan. så spelar jag i allafall.

den första byn jag tar är hans by med adelsmän:D
 

DeletedUser

Guest
man kan ju se moralen. och om man har en bra moral bör man rensa innan sina adelsmän. och när spelaren börjar bli för liten och din moral e dålig ska du rensa alla hans byar och adla sedan. så spelar jag i allafall.

den första byn jag tar är hans by med adelsmän:D

Finns en risk att du av någon outgrundlig anledning upplever ett så kallat "déjà vu".

Bra sagt, du bortser bara från den lilla detaljen att det är svårt att försvara utan trupper.
 

DeletedUser

Guest
vadå försvara utan trupper?

jag har ju mina fulla deff byar. och dom soldaterna vill leka
 

DeletedUser

Guest
vadå försvara utan trupper?

jag har ju mina fulla deff byar. och dom soldaterna vill leka

Självklart menar ju Fintarn att ingen kan träna deff. Därför blir det svårt.

Helt seriöst så menar Fintarn att om man nukar sönder en spelare i ett par dagar så har denne inget att försvara sig med, förhoppningsvis. Då är det lätt att sedan ta by efter by.
 
Topp