Asynja tackar för sig.

DeletedUser

Guest
Bättre sent än aldrig. Räddas det som räddas kan.

Vi har nu fått gå tillbaka och reviderat vårt beslut angående straffet för otillåten inloggning på ett konto.

Kommer reservera mig med att inte dra detaljer i ärendet men kan informera att det inte (bara) gäller en veckas avstängning.

Vi får beklaga betänketiden, men nu har vi sett över straffsatser globalt och fått korrigera det som inte varit i proportion.

Tackar för förståelse och finns via PM för följdfrågor.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Bättre sent än aldrig. Räddas det som räddas kan.

Vi har nu fått gå tillbaka och reviderat vårt beslut angående straffet för otillåten inloggning på ett konto.

Kommer reservera mig med att inte dra detaljer i ärendet men kan informera att det inte (bara) gäller en veckas avstängning.

Vi får beklaga betänketiden, men nu har vi sett över straffsatser globalt och fått korrigera det som inte varit i proportion.

Tackar för förståelse och finns via PM för följdfrågor.




Ni skämmer ut totalt. Skall en som skriver i denna tråd också bli bannad för han gick min på mitt acc med mitt lösen. Skall han inte också åka dit för hackning eller gäller de bara "vissa"??. Jag har bevis att han har loggat in på mitt också ,då han skrev med en i Admin. Det är fel de också??
 

DeletedUser

Guest
Ni skämmer ut totalt. Skall en som skriver i denna tråd också bli bannad för han gick min på mitt acc med mitt lösen. Skall han inte också åka dit för hackning eller gäller de bara "vissa"??. Jag har bevis att han har loggat in på mitt också ,då han skrev med en i Admin. Det är fel de också??

Kontakta oss i supporten, så tar vi ett titt på det. Det gäller alla, spelar ingen roll vem det är, när det är något som bryter mot våra regler.
 

DeletedUser

Guest
respekt till ledningen för Asynja och deras värderingar. Att man som medlem i ledningen kan både se framåt och bakåt samt erkänna sina misstag är stort

synd att denna "saga" inte slutar lyckligt.
 

DeletedUser

Guest
Ni skämmer ut totalt. Skall en som skriver i denna tråd också bli bannad för han gick min på mitt acc med mitt lösen. Skall han inte också åka dit för hackning eller gäller de bara "vissa"??. Jag har bevis att han har loggat in på mitt också ,då han skrev med en i Admin. Det är fel de också??

Du är söt du André.
Vem är det som skämmer ut sig?

Vi bjöd in dig på det kontot, och du hade problem med att byta lösenord.
Vi har dina egna brev där du ber mig att gå in på ditt konto, efter att jag har försökt att hjälpa dig så mycket jag kunde över PM´s och skypechatt, för att se om jag kan lösa det åt dig.
Dessa brev är redan skickade till supporten för övrigt.

Det är en liten skillnad på att olovligen hacka sig in på ett konto och flytta trupp osv, och att efter ha blivit ombedd att gå in på "ditt" konto för att hjälpa dig.
Detta förklarade jag i brevet till admins, som jag skrev då, i ytterligare försök att hjälpa dig med ditt lösenord.

Du kan gå tillbaka tll V1 igen, nu när din "hjälte"´s konto är bannat, och denna gången för gott.

Jag har full förståelse för om admins känner att de måste banna mig för detta, men då blir det många som kommer att bli bannade framöver då det nog inte är alltför sällan man har medlemmar i sina stammar som funderar på att sluta, eller som ska ta en längre tids "ledighet" och ger ut sina uppgifter utifall de inte kommer tillbaka.
Då finns det tillfällen när någon får gå in på det kontot för att skicka över KÖ till någon utvald.
Då har de med spelarens tillåtelse gjort detta, samma sak i detta ärendet.

Men oavsett vad som händer, så är det bra att folk har fått se vilken liten trädgårdstomte du är.
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte riktigt med på vad som händer här. Ni har nu fått vad ni ville, eller iallafall förlängt straff, så game on?
 

DeletedUser

Guest
Gott folk, admins är ett skönt gäng människor som gör ett i allmänhet mycket bra jobb. Misstag kan alla göra. Svårare är att erkänna dom. Cred Gaffel. Nu bör Asynja ta till sig ursäkten, acceptera att dom fått igenom sitt beslut och köra på som planerat... Annars går det fasen inte att skylla på andras misstag Doom... Ni landar i gravgården för dom okända soldaterna med omärkta vita kors.. "Här vilar dom som aldrig spände en båge, men som ändå tragiskt gick bort till ingen nytta"
 

DeletedUser

Guest
Gott folk, admins är ett skönt gäng människor som gör ett i allmänhet mycket bra jobb. Misstag kan alla göra. Svårare är att erkänna dom. Cred Gaffel. Nu bör Asynja ta till sig ursäkten, acceptera att dom fått igenom sitt beslut och köra på som planerat... Annars går det fasen inte att skylla på andras misstag Doom... Ni landar i gravgården för dom okända soldaterna med omärkta vita kors.. "Här vilar dom som aldrig spände en båge, men som ändå tragiskt gick bort till ingen nytta"

Inte för att det längre angår mig, men måste ändå instämma helt med en så klok reflektion :)
... och jag säger bara... Var är alla ropen från dom krigsglada i Booyaa?... Här har ni ju chansen att få er efterlängtade kamp.... Se till att Asynja ändrar sig.. eller, ni är inte ett dugg annorlunda och kanske vet att ni hade fått spö :D
 
Senast redigerad av en moderator:

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Inte för att det längre angår mig, men måste ändå instämma helt med en så klok reflektion :)
... och jag säger bara... Var är alla ropen från dom krigsglada i Booyaa?... Här har ni ju chansen att få er efterlängtade kamp.... Se till att Asynja ändrar sig.. eller, ni är inte ett dugg annorlunda och kanske vet att ni hade fått spö :D

Sommaren kommer, jag ska adla barbs :sneaky:
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Inte för att det längre angår mig, men måste ändå instämma helt med en så klok reflektion :)
... och jag säger bara... Var är alla ropen från dom krigsglada i Booyaa?... Här har ni ju chansen att få er efterlängtade kamp.... Se till att Asynja ändrar sig.. eller, ni är inte ett dugg annorlunda och kanske vet att ni hade fått spö :D

Sliten har skrivit sin åsikt, en åsikt som delas av många i BooYaa.
 

DeletedUser

Guest
Haha, Asynja. Pajasar från början till slut. Tackhej på er, skönt att en ordentlig stam får vinna!
 

DeletedUser

Guest
tårkigt att sånt händer som att spelare snor andra konton, men fattar inte att en hel stam lägger ner för känns jävligt banalt att göra nå sådant för en sån sak och ingen som helst stake att bara vika ner sig på de viset, de kommer alltid motgångar de är då som dom svaga avlägsnas från dom starka. och sen att utropa sig som segrare på denna världen utan att ha krigat på riktigt känns jäkligt patetiskt i mina ögon, känns mer som att ni lägger av medans ni fortfarande är på topp. vore kul om ni kunde bevisa att ni är värda att ha varit rank 1, men jag tivlar på att ni skulle haft en chans på slutet när de skulle dragit ihop sig att visa vad ni går för.
//sliten

Asynja låg etta enbart för att ni krigat mot enkla & lamslagna offer, samt att ni haft tur som haft booyaa vid er sida, för annars hade ni aldrig fått en såhär enkel resa, booyaa gjorde grovjobbet i alla krig & asynja kom smygandes i vår skugga.
Det skulle varit skoj att möta er i krig på slutet, det hade visat om ni varit värda rank 1.

Fliker in ett word, på dessa inlägg.
 

gugget

Member
Reaktionspoäng
0
... och jag säger bara... Var är alla ropen från dom krigsglada i Booyaa?... Här har ni ju chansen att få er efterlängtade kamp.... Se till att Asynja ändrar sig.. eller, ni är inte ett dugg annorlunda och kanske vet att ni hade fått spö :D


Här kommer rop från en krigsglad i BooYaa.
Har inte läst de senaste dagarna, är Asynja tillbaka i leken?
Kanon i så fall!
 

DeletedUser

Guest
Här kommer rop från en krigsglad i BooYaa.
Har inte läst de senaste dagarna, är Asynja tillbaka i leken?
Kanon i så fall!

Dom borde ju vara det eftersom spattifnatt är bannad igen och Gaffel har medgett att dom släppte bannen lite väl hastigt. Det var väl det dom ville?
 

DeletedUser

Guest
Kan bara säga att det är förbannat trist om det blir så att Asynja lägger ner, men förstår skälen mer än väl. Har från en tidig tidpunkt på V11 ansett att Asynja var nyckeln till V11, stammen har haft ryggrad och karaktär, dock gav dom en gråa hårstrån med sin tystnad och svåra sätt att få igång dialog med, men ett smart sätt att hålla ner informationen på. All cred till Ert sätt att hantera spelet, har lärt mig en hel del detaljer i de samtal jag fört med er och analysen av hur stammens utveckling har skett.

För Tws del är utvecklingen mycket tråkig, cred dock till Gaffel att gå in och korrigera, men kanske dax att gå in och lägga en norm/värdering att detta är saker som kan ske via misstag, trötthet eller tom en viss naiv inställning och rena skära brott eller förkastligt beteende. Bättre stämma i bäcken ibland och sålla ut vissa spelare som tycker det är roligt att förstöra för andra. Visst det finns en stor gråzon i spelet men vissa saker e inte okej, markera detta ni admins, moderatorer och övrig personal. Gör man en kraftigt övertramp och kommer undan så gör man det igen. Sen är en viktig detalj är att alla spelare skall bedömas lika oavsett vem det är, gör det till en stolthet att vara untouchable och att kunna säga att våra admins är klanderfria, men visst alla är människor fulla av misstag, men gör det då till kutym att ta hjälp av varann i bedömningsfrågor, och gör en begriplig tankekjedja hur ni gör bedömningen. Min uppfattning är att människor som förstår hur ett beslut tas har lättare att acceptera det oavsett om man sitter som offer eller gärningsman/kvinna. Även om ni har Era regler kring information kring straff och förseelser borde kunna vara mer öppet än som det är nu. Detta är mina subjektiva tankar, men tror frustrationen dämpas mycket med information och insikt

MVH

BCB
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fan riktigt tråkigt:( det skulle bli kul i framtiden. Men om asynjas byar blir barbs,då kommer älg att få en chans att flytta norrut.
 
Topp