aristocrat

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En spelare vill att jag köper honom en aristocrat, för att få leva. Men jag har
absolut ingen aning om vad det är? hur man får det? köper det? vad gör det för nytta? vad kostar det? osv. Jag vill ha all info ni kan bidra med helt enkelt :) ... tack så hemskt mycket på förhand :)
 

DeletedUser

Guest
det enda jag kan komma på att han menar måste vara Adelsman, och det vet du vad det är eller hur?

Förklarar det ändå, Adelsmän köper man i Akademin som man bygger efter att man gjort Högkvarter(Nivå20), Smedja(Nivå20) och Marknad(Nivå10). Med adelsmän tar man över byar, så han kanske vill ha resurser av dig innan han tar över dig.
 

DeletedUser

Guest
En spelare vill att jag köper honom en aristocrat, för att få leva. Men jag har
absolut ingen aning om vad det är? hur man får det? köper det? vad gör det för nytta? vad kostar det? osv. Jag vill ha all info ni kan bidra med helt enkelt :) ... tack så hemskt mycket på förhand :)

Be HONOM förklara bättre
Annars, bygg maxmur och maximera dina soldater, be kompisar om assist.
Dom brukar tappa intresset efter att ha tappat adelsmännen sina.

Om han vill att du ska ge honom resurserna för en adelsman, vad hade han då tänkt använda den adelsmannen till?

Det är din by, låt han kämpa för den om han vill ha den, ge inte bort den gratis.
 

DeletedUser

Guest
Jaha, så smidigt att han ber mig köpa något som inte finns :) .. Men tack för svaren. Men det är väll helt omöjligt för mig att köpa en adelsman åt honom, om det nu är det han menar, utan i så fall skicka resurser till honom, eller hur? Finns det ingen här som kan mosa till honom lite då .. hehe
 

DeletedUser

Guest
Jaha, så smidigt att han ber mig köpa något som inte finns :) .. Men tack för svaren. Men det är väll helt omöjligt för mig att köpa en adelsman åt honom, om det nu är det han menar, utan i så fall skicka resurser till honom, eller hur? Finns det ingen här som kan mosa till honom lite då .. hehe

Lite långt bort, och du har inte sagt VEM som försöker utpressa dig...
Le vänligt mot de stammar som han inte är med, be snällt om assist.
Ibland är de hjälpsamma...
SKulle dock inte fråga en omogen stam/spelare, kan ofta framtolkas av deras profil och bynamn.
 

DeletedUser

Guest
Jag mutade honom med resurser istället, det gick han med på.. tyvärr är ju inte det någon försäkring för att han låter mig vara sen =/ Fast han vet ju nu att jag har ganska bra försvar, så förhoppningsvis låter han mig vara =)
 

DeletedUser

Guest
en aristokrat är en person med rättigheter i en stam... fattar inte vad han menar
 

DeletedUser

Guest
så länge som du ser till att det kostar mer resurser än man får så brukar dom lämna en i fred så länge som man inte kommer in pga andar konflikter.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp