ARCY vs Tcoz

DeletedUser

Guest
Världens första krig är igång, världen ska få se vad Barnen av den störste kan göra.

I Gudens namn för klarar vi krig mot ARCY och hävdar vår rätt till vårt egna liv och vår Gud vakar över oss denna dag.

Jag avslutar med att önska ARCY en god tårta
 

DeletedUser

Guest
Världens första krig ? Vart har du varit sen den 15e juli ?
 
Reaktionspoäng
0
292 ARCY 2.089 2.089 7 298 7 298

120 TCoZ 25.467 25.467 32 796 32 796


Jag gissar på ställningen 0-0 i adels inom 2 veckor.

GL&HF gentlemen.
 

DeletedUser

Guest
Detta måste nog vara ett av V9s mest intressanta krig... Se till att hålla oss uppdaterad...
 

DeletedUser

Guest
Kriga utan adels? :)

Farma kan man göra utan krigsförklaring ;)
 

DeletedUser

Guest
Lite stats.

Side 1:
Tribes: ARCY
Players:

Side 2:
Tribes: TCoZ
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört era rop på en statlig kontrolant, nu verkar vi ha fått ordning på Adeln och kommer kunna inleda första adlingen till skolstarten nästa termin, hehe

Vi har rätt många nya spelare så det kommer ju med tiden, får vi bara tiden kommer denna underbara stammen att bli riktigt bra och många kommer att skaka när guden vandrar i korridoren =)
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört era rop på en statlig kontrolant, nu verkar vi ha fått ordning på Adeln och kommer kunna inleda första adlingen till skolstarten nästa termin, hehe

Vi har rätt många nya spelare så det kommer ju med tiden, får vi bara tiden kommer denna underbara stammen att bli riktigt bra och många kommer att skaka när guden vandrar i korridoren =)

vart ska Jäger & CO gå?? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Än så länge kan jag bara tänka mig sprit vs 4:20 som en riktig "match" efter tistel, men lär väl knappast hända :p

Så då blir det om sprit är snäll o låter dom andra stammarna växa till sig så dom får lite motstånd, eller att stammar som t:v:w , smisk, Wos(?) och andra mergar ihop sig / gangbangar mot sprit och/eller 4:20, men lär nog bli "och" i med alliansen :)

Fler alternativ finns det nog inte, finns ju om sprit splittras och blir 2 delar också men det låter nog ännu mer orimligare nu när dom kommit så långt + en bra ledare som jägermeister som kan hålla ihop en stam skit bra.



Blir spännande att se om det händer nya saker här på v9, men just nu är det ju ganska dött, det pratas ju inte ens mycket om tistel kriget mer, tits faller mer o mer folk som slutar,lämnar, spionerar ju och att dom har förlorat det mesta av sina trupper nu antagligen, iaf vad rapporterna säger.
 
Topp