Anons

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Lägg in anonser här. MEn skriv inte svaren här för då blir det svårt att söka efter det man vill ha.
Jag söker Gamboy + spel. Det bästa är om de e pokémon för de e lätt att lira men inte att ni säljer 4-5 olika pokémon spel. Link kabel går de oxo. fast de vill jag isf köpa senare för saken e den att ja har de där men vart? o vi ska på bilsemester o saker kan dröja innan de kmr fram så hällre wasta 500 spänn är röra runt i hela huset för de ha ja redan gort ... Så jag skriver det igen i Qoute.
Game boy + 5 spel (pokémon, fotboll, 50speloett, race, äventyr)
de e fem men ni kanske inte har just de men annars går andra sorter av sport spel oxo bra eller två race eller äventyr men som sagt EJ 2 pokémon.
 

DeletedUser

Guest
KOLLAT BLOCKET SÄLJER GAMEBOY 200 o visa säljer spel för 75 kr st men fins ett få tal att välja mella :( Sen fins de 200 kr spel som jag inte orkar läsa XD.. sry Caps i början.. lirade cs..
 

DeletedUser

Guest
Sommarjobb

Är 16 år ochsöker sommarjobb. Det enklaste slaget, letar men finner bara jobb där det behövs erfarenhet i bl.a. form av åldern men även i andra jobb. har bara proat sensat två gånger bakeri och dataproduukter som jag isntaloerade o sortera. Att cykla runt med reklam går oxo bra. Bor i Sigtuna komun och vill inte gärna endla/cykla eller få skuts när det tar mer än 30 min dit (1h tur-retur) Så längre än till STHLM blir drygt men kan ta i värsta fall eller vad man skall säga. Har ni inget jobb och inte söker så skriv ej har ni jobb att ge elelr söker får ni skriva.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp