Animerade bilder?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Och för övrigt gugge, din är banne mig det mest irriterande jag har sett, ser jag dig på en värld så adlar jag dig med spjutmän ;)

Avataren eller signaturen?!

Tycker att det är riktiga mästerverk som absolut inte är ihopslängda klockan 5 på natten när man är astrött.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Håller med. För det var inte klockan 5 du satt och skrek ut att du fixat världens coolaste nya avatar..

och det var inte då jag såg att jag inte får ha en så cool.. :(
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Nej avataren gjorde jag nu imorse det är sant.

Men dom är bara tillfälliga, kommer snart byta till mera normala.
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Såg att Danney också han en sån. Varför får inte vi "vanligt" folk ha sånna :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Såg att Danney också han en sån. Varför får inte vi "vanligt" folk ha sånna :rolleyes:

Jag har ingen rörlig avatar eller sign trots att jag är mod!

Så vad är det som är så "cool" med rörlig avatar? :)

Min är minst lika fin utan rörliga saker imo! ;) Gräset är grönare på andra sidan brukar man säga - har ni hört det uttrycket?
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har ingen rörlig avatar eller sign trots att jag är mod!

Så vad är det som är så "cool" med rörlig avatar? :)

Min är minst lika fin utan rörliga saker imo! ;) Gräset är grönare på andra sidan brukar man säga - har ni hört det uttrycket?

Och det var det :).

Även min Avatar + Signatur är temporär, jag hade slut på idéer bara :).
 

DeletedUser

Guest
Jo, men enligt mig borde alla få ha det, eller så ska ingen få ha det

alla borde få banna folk, annars borde ingen få det.

varför inte bara göra alla medlemmar till admins, så vi kan ha röliga bilder? :rolleyes: (lätt bästa idéen. nisse for president!)
 

DeletedUser

Guest
alla borde få banna folk, annars borde ingen få det.

varför inte bara göra alla medlemmar till admins, så vi kan ha röliga bilder? :rolleyes: (lätt bästa idéen. nisse for president!)

...

Jag vet inte om jag ens borde svara på ditt inlägg, men jag gör det ändå.

Är en väldigt stor skillnad mellan rörliga bilder och att kunna banna folk om du inte märkt det.

:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
eftersom jag bryr mig om mitt folk, så kommer jag skicka någon (padlock) som går runt o frågar när det passar alla bäst. Sen får han gå igenom era svar och bestämma en tid. Han återkommer om det.

Bryr mig inte om min bild rör sig... sitter inte o kollar på den ändå.. sen vad andra tycker skiter jag i.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
eftersom jag bryr mig om mitt folk, så kommer jag skicka någon (padlock) som går runt o frågar när det passar alla bäst. Sen får han gå igenom era svar och bestämma en tid. Han återkommer om det.

Bryr mig inte om min bild rör sig... sitter inte o kollar på den ändå.. sen vad andra tycker skiter jag i.

Dra från den här tråden ist då -.-
Om du inte bryr dig, varför då skriva här?
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
när jag var admin så valde jag denna och ändrade den själv. detta kan man inte göra som det är nu. skulle ta förmycket plats om alla hade det och ja jag ville ha något unikt.
Så Nej man kan inte sätta in animerade. Tillägga så är det storleken på filen som bestämmer bilden och den storlek som en bild kan ha är mindre än vad en animerad bild tar.

Här har ni svaret på varför det inte går och inte kommer att göras möjligt. Att ett fåtal i teamet har det är en annan sak då det endast rör sig om ett fåtal.

Skulle vi göra en ändring på detta så skulle det vara att minska storleken för teamet och inte tvärtom.

Samt ta bort vissa team medlemmars möjlighet till avatar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp