Ang Mod och admin.

DeletedUser

Guest
Tycker denna värld har startat bra på stora trots ganska heta känslor och lite "fulspel" som gjort att vissa saker dragits upp. Anser att admin och mod teamet skärpt till regeltolkningen, vilket jag personligen är bra. So keep up the good work, frågor får svar sedan är kanske svaret inte det man vill ha, men att svar kommer är strålande. Anser även modningen håller en bra nivå med uppstyrande inlägg och hoppas ni fortsätter på inslagen väg:)

Ps: gjorde en egen tråd så att det inte spammar ner någon annan Ds

Mvh

DärSolenAldrigLyser
 

DeletedUser

Guest
Man tackar!
Alltid trevligt med lite uppmuntrande ord :)
Puss på er! <3
 

DeletedUser

Guest
Håller med trådskaparen :)

Gillar faktiskt Purk arbete på forumet, mycket trevlig mod, kanske tollåter lite väl mycket offtopic, men men ;)

Admins tycker jag gör ett bra jobb ingame också, och tänker inte dra upp låsta byar-diskussionen här också, min personliga åsikt om det ligger i den andra tråden och tänker även behålla den där :)

Så tack för en trevlig värld, så länge den varade för mig!
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Gillar faktiskt Purk arbete på forumet, mycket trevlig mod, kanske tollåter lite väl mycket offtopic, men men ;)

Ja, ibland känner jag mig lite väl snäll faktiskt :sneaky:
Men jag känner att det är viktigt att lära känna er forumsgalningar ordentligt så att jag kan bedöma inläggen med lite mer facit i hand osv. och inte dra förhastade slutsatser eller vara onödigt hård.
Also, hellre några utsvävande inlägg än ett dött forum (som jag nog sagt ett antal gånger nu).

Tack för peppen allihop, glöm inte att konstruktiv kritik inte är något negativt heller - det finns ett mellanting mellan beröm och diss ;)
 

DeletedUser

Guest
Japp ett bra initiativ här bigchief =)

Alldeles för lätt att bara kasta ur sig skit och glömma bort berömmet som dom som jobbar här är väl värda....
 

DeletedUser

Guest
Japp ett bra initiativ här bigchief =)

Alldeles för lätt att bara kasta ur sig skit och glömma bort berömmet som dom som jobbar här är väl värda....

Njae highlife (Hej förresten), modsen har valt att ta jobben själva så, då får de kanske ta lite av det ena och lite av det andra (liksom supporten hos din ISP, teleleverantör, kabelleverantör, osv) visst gör de ett gott jobb, men de fyller ju också funktionen av "bollplank" när det inte funkar (förmodligen en medveten sådan, av de som får betalt av innogames [jag utgår att modsen inte får en krona, bara ett liv i rampljuset och glorifiering...] så "the management" slipper ta i det [eller kan spendera tiden med viktigare saker - spelet].

Sedan till det andra som purk nämner eller antyder: som jag kan hålla med om, det är för lite "liv" i forumet, liv och turbulens brukar uppstår när åsikter går isär... Det fanns en tid när man fick trådar (jag såg alltså dessa trådar) bli bortplockade eller låsta till höger och till vänster... vid minsta lilla kritik rörande hur saker sköttes, inte så längre... Det är bra... Nu måste folk bara inse det också.

Så det enda som behövs nu är några riktigt stora verbala krig som drar in halva TW, så kanske forumet skulle kunna bli en aning kul att läsa också och inte så i stora drag enformig som den är nu....

Eggeh? du brukar vara välsmord och kunna haspla ur dig riktigt "chockerande" saker... Inget för dig att nappa på?
 
Topp