Android app

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Om man vill byta till en annan by på android appen så funkar det inte att gå in på byn i översikten och klicka på "by översikt" då kommer man bara in på den byn man redan är inne på :confused:

Man måste alltså klicka på centrera karta sen gå in på by översikten via kartan. Det är väldigt irriterande kan ni snälla fixa det.

Nån annan som haft samma problem på android appen?

Mvh
Crantz
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om man vill byta till en annan by på android appen så funkar det inte att gå in på byn i översikten och klicka på "by översikt" då kommer man bara in på den byn man redan är inne på :confused:

Man måste alltså klicka på centrera karta sen gå in på by översikten via kartan. Det är väldigt irriterande kan ni snälla fixa det.

Nån annan som haft samma problem på android appen?

Mvh
Crantz

att spela via apparna är självmord =) rena rama skiten. alltid problem och buggar.
 

darknova

Member
Reaktionspoäng
0
Jag själv använder appen till lite enklare saker, såsom att läsa forumet, skicka ut nån farmning osv.
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Har förstått nu att det inte är någon idé att skriva om buggar då ändå inte nån här kan göra något åt saken man får väl kontakta tyskland om man vill ha något ändrat..
 

DeletedUser

Guest
Hej Crantz.

Jag är inte riktigt säker på om jag förstår dig rätt, men om jag tolkar dig rätt så ska inte den funktionen vara möjlig.

Vill man byta by via appen så klickar man på by namnet för att sen välja by i listan som kommer fram.

Alla rapporteringar av buggar uppskattas, en bild eller två av problemet hjälper mycket. =)
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Jo man kan göra som du säger klicka på by namnet sedan välja by men klickar man på den byn man vill se översikten på någon annanstans i appen t.ex. i en rapport, då översiktas den byn man redan är inne på och inte den man nyss har klickat på.
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Det jag skrev om att man måste kontakta innogames support i tyskland lät som att jag menar att ni i svenska teamet inte gör någonting, det var inte så jag menade ni i svenska teamet gör ett jätte bra jobb, är aktiva och hjälper alltid till om ni kan men det verkar inte som ni kan bestämma så värst mycket över spelat i allmänhet.
 

DeletedUser

Guest
Skulle du kunna ta några print-screen på problemet?

Är rädd för att jag inte förstår dig till fullo.
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Men har man inte tillgång till datorn måste man logga in via mobilen ibland och då är det bra om det fungerar ;)

Om du kan ladda ner appen har du tillgång till Crome.
Då kan du gå in på Tribalwars via Crome o ha skrivbordsvearsionen.

Funkar fin fint på iPhone iallafall.
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Skit samma, mobil appen buggar men den är dock bara i beta stadiet. Men som ni säger det funkar bättre att använda sig av skrivbords versionen via mobilens webbläsare.
 

Texas

New Member
Reaktionspoäng
3
Skit samma, mobil appen buggar men den är dock bara i beta stadiet. Men som ni säger det funkar bättre att använda sig av skrivbords versionen via mobilens webbläsare.

Har problemet att då jag försöker öppna post i mobilwebläsaren försvinner brevet i mer än 50% av försöken.
(använder därför appen)


Ett annat problem jag upplever.
Får fortfarande meddelanden från appen om att mina bybor saknar mig på den avslutade classic rundan... ^^
Den finns även kvar i inloggningsmenyn
 
Senast ändrad:
Topp