Andra Spel .. hjälp

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jag tänker sluta spela det här spelet som
är i själva verket skitspel.
om det är någon som skulle vilja rekomandera
fler spel helst med såna
som man kan bygga byar alltså inte travian
och inte TW , men fler
sånna spel give me tips , mata in med det så väljer
jag vad jag vill spela
den spelet som jag väljer vinner den personen
som rekomanderat det
tävling börjar nu Xd ..

Ps . Man Vinner Äran HäHä !
 

DeletedUser

Guest
Vilket dåligt pris:mad: jags om hade 100 tals att föreslå:p dessutom är Tribal wars inget skitspel:mad: (travian är därimot.) så HAHA DU FÅR INGA TIPS!:cool:
 

DeletedUser

Guest
du kan gå med som jag gjorde, jag gick med ogame.se för det är ganska roligt :D iaf, då får du gå med min allians DKB om du gör ett konto där !:D Fast man har ignen by.. utan en planet och gör massa grejer.. nåja.

bild18bx7.png

bild2nn4.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ogame.se är för övrigt ganska buggigt, och det är svindyrt om du ska ha någon form av förbättring (finns flera att välja bland).

Försök istället lägga upp exempel på flera spel, utan att göra reklam för dessa.
t.ex. "ogame.se är ett liknande spel som utspelar sig i rymden istället".
Detta ger en neutralare bild, och mindre risk för att någon moderator ser rött och tar bort inlägget/låser tråden :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tycker du borde googla på ''textbaserade ORPG'' eller liknade för det finns så otroligt många att välja på.

Men eftersom du nu frågar ska jag ge nåra exempel på hyfsat roliga svenska text ORPGs ...

* Pimpland.se där man bygger upp ett gangster kapital
* Bitefighter.se där man spelar varulv eller vampyr och bygger upp både karaktär och slott/gömställe
 

DeletedUser

Guest
jag tänker sluta spela det här spelet som
är i själva verket skitspel.
om det är någon som skulle vilja rekomandera
fler spel helst med såna
som man kan bygga byar alltså inte travian
och inte TW , men fler
sånna spel give me tips , mata in med det så väljer
jag vad jag vill spela
den spelet som jag väljer vinner den personen
som rekomanderat det
tävling börjar nu Xd ..

Ps . Man Vinner Äran HäHä !

Skitspel på grund av varför??

Om vi ska hjälpa dig hitta ett nytt spel så är det väll kanske läge att berätta varför du tycker det är ett skitspel, är det för att du älskar bygga, men vill inte kriga, eller inte bli av med dina byar (antar att det är därför)

Om det nu beror på den anledningen så kan jag föreslå simcity eller The sim's. Eller nått av Sid Meier's bygg spel där du kan lira utan att ha motståndare , även age of empire kan vara nått för dig om du gillar bygga och inge motstånd.

Men som sagt var, kan inte hjälpa dig då du inte ger ut varför du inte gillar spelet
 

DeletedUser

Guest
Oj vilken gammal tråd det här är...

Tvivlar starkt på att han fortfarande är kvar och kommer läsa detta:rolleyes:

Ska kolla upp det...

EDIT: Nope han är borta från rankingen iaf :)

Så den här tråden bör inte finnas kvar eller iaf låsas så att den inte kommer till liv igen. Det är iaf min mening.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp