AM vs -=RF=-

DeletedUser

Guest
Ja just nu adlar vi ju Mr "AMnoob" :D

Lite stats här .. :)

Side 1:
Tribes: -=RF=-
Side 2:
Tribes: AM

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Har ni blivit lata AM ;)?
 

DeletedUser

Guest
Vad är detta har ni slutit fred eller?
Inte en enda adling på 2 dygn.

Kan man få en kommentar från båda stammar?
vadan denna plötsliga vapenvila?
 

DeletedUser

Guest
Detta gäller iaf mig, så länge man inte tappar någon by kan man inte göra en retake :eek:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Fjantig du är dummbullen, lägg fram de riktiga statsen.

Edit. Pinsamt gjort av oss i AM. Vi får återkomma :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
synd...
jag får lika många vidarebefodrade rapporter som förr men inte några erövringar?

Dummbullen måste ha mixat med statsen:p
han har gjort det förr och kan göra det igen;)

men det är ju inte heller så roligt om man bara anfaller och inte får anfall mot sig...

tror nog detta krig kommer att fortsätta föralltid verkar det som
 

DeletedUser

Guest
Kan rätta statsen åt er.

Fick även se att ni har fått ett nyförvärv i en spelare/stam vad ni nu vill kalla det, så jag drar med även han i denna statsen.
Spännande krig ha ha :p

Side 1:
Tribes: -=RF=-
Side 2:
Tribes: AM, AMnoob

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 1
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37,858
Sida 2: 9,580
Skillnad: 28,278

chart
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
AMnoob är en f.d RF lirare RF valde och internadla.

Han blev pissed off och började anfalla RF. Helt förståligt, skulle också bli sjukt irriterad ifall folk säger "nja Henrik du är lite inaktiv, vi internadlar dig nu" :D

Så räkna han utanför statsen, de är något mellan RF och RF :D Internt krig kan man säga :p
 

DeletedUser

Guest
Henrik/oskarn, säg sanningen istället.

Pratar rätt regelbundet med dummbullen ovan, så jag vet faktiskt även jag att det där inte är sanningen.
 

DeletedUser

Guest
Kom med något som man i alla fall skulle kunnat gå på oskarn ..
 

DeletedUser

Guest
AMnoob är en f.d RF lirare RF valde och internadla.

Han blev pissed off och började anfalla RF. Helt förståligt, skulle också bli sjukt irriterad ifall folk säger "nja Henrik du är lite inaktiv, vi internadlar dig nu" :D

Så räkna han utanför statsen, de är något mellan RF och RF :D Internt krig kan man säga :p

Om detta stämmer så är det ju lite konstigt att detta står på hans profil ...

ny ägare

Vi hör gärna en kommentar oskarn och hör varför du fick för dig att posta osanning på forumet? :confused:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik/oskarn, säg sanningen istället.

Pratar rätt regelbundet med dummbullen ovan, så jag vet faktiskt även jag att det där inte är sanningen.

Nej detdär är sanningen. Sen att jag inte gav med resterande biten av den totala sanningen är väl en annan sak. De är fortfarande ett f.d RF konto. Vad jag vet strider han ej under AMflagga? Men ja kanske misstar mig.

Kom med något som man i alla fall skulle kunnat gå på oskarn ..

Var de total osanning då? Beskriv eran historia över hur han anföll er ? Lär bli intressant.

Om detta stämmer så är det ju lite konstigt att detta står på hans profil ...

ny ägare

Vi hör gärna en kommentar oskarn och hör varför du fick för dig att posta osanning på forumet? :confused:

Osanning? Nej, de är sant att de är ny ägare om de står på profilen. Allt aftonbladet säger är också helt 100% sant ;) Men ja, de är sant. De är en ny ägare.

Osanning ;) nej, ja nämnde aldrig hans ägarbyte. Så då är de svårt och ljuga om de.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Dummbullen jag kommer anmäla inlägg som drar med AMnoob stammen. De har inget med vårat krig och göra.

Att sätta upp han i listan är som om ni ska sätta upp alla era internadlingar, de är väldigt imponerande. Så snälla, vill du skryta hur du erövrar er egna lirare skriv det i en tråd med titeln "kolla RF internadlar" etc. Thank you.
(liraren blev lack, gav oss kontot - vi bara allmänt jävlas med RF atm, på spelarens request)

Dessa är ställningarna i kriget.

Side 1:
Tribes: AM
Side 2:
Tribes: -=RF=-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38,050
Sida 2: 0
Skillnad: 38,050

chart
 

DeletedUser

Guest
Stackars dig henrik, stackars stackars dig.
Sen är det ingen interadling, om du vill fortsätta påstå det ge mig bevis av något slag -.-
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Stackars dig henrik, stackars stackars dig.
Sen är det ingen interadling, om du vill fortsätta påstå det ge mig bevis av något slag -.-

Ja de är ju inte som om AM har 200.000 soldater i varje by, utan de är väl hans egna som står där ellerhur...

045 (553|302) K35 10,080 Kaptenenben simpan7 [-=RF=-] 2010-09-03 04:47:49
Axis Mundi Rules! (560|306) K35 10,080 Kaptenenben [-=RF=-] simpan7 [-=RF=-] 2010-09-02 02:32:37
Rising Force (569|381) K35 10,080 Kaptenenben [-=RF=-] Hoffa1 [-=RF=-] 2010-09-01 16:54:19

Ser du klart och tydligt, ni adlade han som internadling.
 
Topp