AM tackar för sig!

Ancalagon

Member
Reaktionspoäng
0
Min off han ju inte ens fram :(

Vet inte vad jag skall tycka om en stam som ger upp innan första vågen ens landat:confused:
 

Hoffa1

New Member
Reaktionspoäng
0
Tack till AM

Jag vill också passa på att be om ursäkt till RF för eventuella dåligt genomtänkta uttalanden från vår sida. Men jag vill också tacka er för ett härligt och intensivt krig. Ni var värdiga motståndare och ni gjorde jäkligt bra motstånd. Ni har all min respekt och beundran.

Tack för mig. Och tack för oss.

Anduran, ledare och grundare för Axis Mundi

Det har säkert gjorts ogenomtänkta uttalanden från vår sida också. Vi ber lika mycket om ursäkt för dessa.
Tråkigt att ni slutar, för ni är en riktigt grym stam. Ditt ledarskap är, och har varit, föredömligt.
Vi har fått svettats rejält & balanserat på nederlagets gräns.
Det har bitits naglar och varit sömnlösa nätter. Men ff a jäkligt kul!
Respect!

/hoffa
 

DeletedUser

Guest
Min sida menar du hoffa1, och de har jag redan bett om ursäkt för, men bra ändå :)
 

joshua1993

New Member
Reaktionspoäng
0
stort grattis till AAoD, denna världen är eran!

tråkigt nog hann jag inte ens med att visa upp mig i kirget.. och fick inte mer än 11 attacker på mig från AAoD sammanlagt :(

detta va mitt första och sista uttalande i de gemensamma forumet någonsin!
(lägger min yxa på hyllan nu, detta betyder att de va sista gången ni såg mig i TW tyvärr) :(

MVH
Joshua1993, stolt axian
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
stort grattis till AAoD, denna världen är eran!

tråkigt nog hann jag inte ens med att visa upp mig i kirget.. och fick inte mer än 11 attacker på mig från AAoD sammanlagt :(

detta va mitt första och sista uttalande i de gemensamma forumet någonsin!
(lägger min yxa på hyllan nu, detta betyder att de va sista gången ni såg mig i TW tyvärr) :(

MVH
Joshua1993, stolt axian

Däremot glömde du ducka de få som kom! ;D
 
Topp