Allmänt snack om Wikin

DeletedUser

Guest
Allt mellan himmel och jord, så länge det handlar om wikin;)
Bolla idéer, tankar, you name it.
 

DeletedUser

Guest
Av någon anledning kan jag inte hitta någon direkt länk där man kan registrera sig, vilket är underligt då jag själv samt andra spelare har registrerat oss på wikin.
Ska försöka lösa detta problemet, så fort som möjligt.

EDIT: Ja, länken kan få vara kvar tills vidare.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vet inte om det här hjälper till på något vis, vet inte ens om jag har gjort rätt, men kollade upp varför det inte funkade, och det här var vad jag fick fram:

Har satt nummer efter vad jag gjorde först och sist, och sen kommer en sista bild upp på hur det blev efter att jag har gjort så där.

twregist1.jpg
twregist2.jpg
 

DeletedUser

Guest
Har nu fått fram information om varför det inte går att registrera sig.
Wikin är endast till som en hjälpsida där ni kan hitta tips mm. för erat spelande i TW, så det är inte meningen att man ska kunna registrera sig. Funktionen är med andra ord, borttagen. Detta gäller alla versioner av Wikin.(Dvs .net, .de, .dk etc.)

Vill passa på att tacka er som intresserade er för att hitta varför det inte gick, då jag själv var väldigt fundersam.:p
 

DeletedUser

Guest
När kommer samtliga inställningar för v19 upp på Wikin egentligen? Tycker det är rätt dåligt att ni inte lagt in dessa där ännu då världen varit igång över 1 månad nu så förväntar mig att dom kommer finnas där snart då det kan vara skönt att bara klicka in där och kolla upp om det är någon inställning man undrar över.

För övrigt så borde inställningar för v15 flyttas över till Hall Of Fame så det blir någon ordning på huvudsidan :)
 

DeletedUser

Guest
Ni får gärna komma med info om ni hittar något som bör ändras, har fixat det jag hittat i denna tråd, så värld 15 ligger där den ska, under HoF, och både värld 18 och 19 har sina inställningar där :)
 

DeletedUser

Guest
har en fråga som jag inte hittar nått svar på på hjälpsidan.. det e en i min stam som säger att om man bombar samlingsplatsen i en by så kommer trupperna i den byn inte o försvara den tills man har byggt upp samlingsplatsen igen, stämmer det? o kan man skicka assistans till en by utan samlingsplats? om man förstör farmen, dör trupperna från den byn då?
 
Topp