Allians för att rädda världen

DeletedUser

Guest
Vad menar du? Jag har då inte hjälpt Mr critter. Han klarar sig så bra själv mot er :) Har andra byar att ta så dina är inte ens intressanta för mig <3 :*

Kanske bara MaGoth å sex pistols som har tråkigt då ^_^ men sen quotade jag ju bara din motivering till vargjakten å inte dina individuella insatser mot ~MP~, å sist jag kollade va ni ju en stam å då har man ju ett visst kollektivt ansvar eller hur ^_^
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Då var det klart hur det blir. Det blir inget gemensamt race för de få kvarvarande stammarna i alliansen

För -V- och våran akademi SRB's del har det därefter bestämts att det är slut - de kvarvarande medlemmarna i respektive stam är avlägsnade och fria att göra vad de vill (gråa sig, köra solo, bilda nya stammar, ansluta sig till befintliga stammar or what ever). Så nu är det slut med epoken -V- / SRB. Med adress till alla er som stannade kvar till slutet vill jag säga stort tack. Det var synd att det inte gick att få ihop någon allians - hade alla visat samma mod som er så hade det gått - men nu blev det som det blev. Lycka till IRL och lycka till i värld 15 (ni som väljer att hänga kvar ett tag). Det var ett privilegium att få ha spelat med er.

För egen del misstänker jag väl jag att jag i egenskap av "upprorsledare" står högst upp på O-G's dödslista. Jag har valt att sluta mina dagar på värld 15 i stammen SRB, d.v.s. i stammen som jag grundade när jag började på värld 15. Jag finns alltså kvar som ensam medlem där i väntan på slutet. Vi får väl se om jag lyckas uppbåda någon energi till försvar - när attackerna börjar rulla in kanske jag i så fall skickar ett PM till någon av er som ännu finns kvar med en förfrågan om deff - vi får se.

Även -V- själva finns kvar i form av en enmansstam - kapten Jcdt vägrade envist att lämna det sjunkande skeppet utan stannar som siste man kvar på skutan. Vi två har ju haft daglig kontakt inom -V-'s stamledning en längre tid så vi kommer säkert att hålla tät kontakt även den tid som återstår av värld 15 för vår del.

Så tack för den tid som har varit -V- och SRB-medlemmar. Grattis O-G till skickligt spel. Jag vill också avslutningsvis önska de enskilda spelare i olika stammar runt om i världen som visat prov på både aktivitet, insiktsfullhet och mod ett stort Lycka Till; detta sagt även om med 99,99 % säkerhet har tåget för att ändra utgången av värld 15 redan gått - men man vet ju aldrig - under har ju hänt förr - finns det liv finns det hopp - måtte nästa upprorsledare lyckas bättre än vad jag förmådde. :)

//SRB-bull
 

DeletedUser

Guest
Kan bara tacka dig för att du försökte. Ni borde dock ha agerat redan när vi försökte bromsa OG. Nu har dom fått möjlighet att plocka en stam i taget därför att inga var kloka nog att agera samtidigt. Även jag vill ta tillfället i akt och lyfta på hatten för OG ni har spelat skickligt och det skall ni ha al heder för. Önskar alla enskilda kämpar lycka till och glöm inte att "the force will bi with you" :cool:

Mvh

FV
 

DeletedUser

Guest
Jaa du SRB-bull, eftersom vi inte nappade när "några" ur -V- attackerade oss innan tidsfristen och som ni sa: Va spelare som var köade och utom er kontroll, märkligt du att ni (Jcdt) nu IA spelaren i fråga. Bevisar tydligt att det var attackorder från er som gick mot oss och ingenting annat.
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Jaa du SRB-bull, eftersom vi inte nappade när "några" ur -V- attackerade oss innan tidsfristen och som ni sa: Va spelare som var köade och utom er kontroll, märkligt du att ni (Jcdt) nu IA spelaren i fråga. Bevisar tydligt att det var attackorder från er som gick mot oss och ingenting annat.

Låter långsökt att vi ger attackorder och sedan kickar spelaren. Snacka med er diplomat han har fått info - finns även en del korrespondens med admin som skulle kunna bevisa att det här var utom vår kontroll - om nu detta spelar någon roll. Finns liksom ingen anledninga att ljuga om detta men du väljer själv om du vill tro på mitt ord - du behöver inte skaffa några dåliga ursäkter för att skicka attacker på mig - det faktum att jag försökte få till en resning mot er räcker gott -trupperna är vämtade när ni väljer att skicka dom.

//SRB-bull
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha vilka "kämpar" -v- var. Ger upp innan o-g ens börjar anfalla! Säger bara en sak. Kolla stammen älg på v11..
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Hahahaha vilka "kämpar" -v- var. Ger upp innan o-g ens börjar anfalla! Säger bara en sak. Kolla stammen älg på v11..

Nåja klandra inte bara -V- - världen i övrigt ville inte vara med på en allians och då var det tillräckligt många i -V- som inte var motiverade att ta striden medan övriga bara stod och tittade på. O-G skrämde skiten ur dom flesta - nu kommer dom slöspela och plocka någon spelare i sänder tilla världen tar slut.

När du ändå nämner värld 11 och kämpande stammar så kan du ju även kolla in stammen SRB där - 5 månaders kamp mot en mångdubbelt större övermakt. Är väl dock på väg att ta slut där nu är jag rädd. Men min käre trätobroder Castel är ju för söt (han är medlem i övermakten på värld 11) - när han ser att jag haft häcken full här med att försöka sy ihop den här alliansen så bara råkar EAG ändra sitt anfallsmönster så att det sammanfaller med arbvetstopp här - tidigare har EAG gått som en klocka och alltid skickat sina stora vågor på söndagskvällen (av någon anledning har nämligen EAG alltid haft en förkärlek för att landa sina attacker under kontorstid vardagar) - nu helt plötsligt bryter man mönstret (+dammar av spelare som legat i dvala i månader) och landar sina attacker torsdag-söndag - ett sådant sammanträffande Castel - kanske ni lyckas ha ihjäl oss till slut trots allt - om än med hjälp av en liten arbetstopp i värld 15 - men i alla fall menar jag ;) - och jag har ännu inte fått reda på vem som vann ert interna vad om hur länge SRB skulle överleva - det pratades om 10-20 dagar någonting va ;)

Men jag håller med - Älg kämpar på fantastiskt i värld 11 - fast jag blev lite sur - trots 1 miljon nya OBF senaste dagarna så blev jag nedputtat från silverplatsen i OBF-ligan av just en ÄLG-spelare - Är det Asynja eller BooYaa som fläskar på just nu?
 

DeletedUser

Guest
Skillnaden mellan er och Älg är väl ändå att ni blev slaktade av en ok stam i EAG och knappt existerar medans Älg stått emot i några månader i starten mot BooYaa (stormakten på v11) samt nu faktiskt köttar Asynja och fortsätter att utvecklas? :thinking:
 
Senast redigerad av en moderator:

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Skillnaden mellan er och Älg är väl ändå att ni blev slaktade av en ok stam i EAG och knappt existerar medans Älg stått emot BooYaa (stormakten på v11) samt nu faktiskt köttar Asynja och fortsätter att utvecklas? :thinking:

Nä jag klankar inte på Älg - ni/dom är duktiga - men när det gäller att kämpa så ligger nog vi inte långt efter - för rent matematiskt borde vi inte ha överlevt mer än några veckor mot en sådan numerär övermakt som EAG.
 

DeletedUser

Guest
håll era V11 diskussioner till V11s forum tack. Här håller vi oss till V15. och här är du snart utrotad, inte för att du är på fel sida om eliten men för att du är en högst medioker spelare.

se där.. jag skrev inte ens att du var en sopa. Jag har definitivt blivit snällare med åren.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nä jag klankar inte på Älg - ni/dom är duktiga - men när det gäller att kämpa så ligger nog vi inte långt efter - för rent matematiskt borde vi inte ha överlevt mer än några veckor mot en sådan numerär övermakt som EAG.

Skillnaden är att EAG fortsatte o mala på ( varför ha bråttom?)

Det va inte så stor skillnad mellan EAG o SRB när kriget startade. Vad gäller konton som legat i dvala så har vi sett till att få nya spelare. all heder åt dig som försökt o kämpat, men att tro att vi synkade attackerna med V15 är nonsen.

det är skillnad på att krigra i teoritisk o praktiskt o du+ några till har kämpat väl...

Men tredje gången gilt du kanske redan nu kan börja på V16 o få till en allians mot stormakten(övermakten) :)
 

DeletedUser

Guest
haha tycker det är rätt gulligt för de flesta som vill dra igång en gangbang brukar göra det i smyg :D men här går vi ut på externa :awsm:
 
Topp