Allians för att rädda världen

DeletedUser

Guest
Jaa du SRB-bull, eftersom vi inte nappade när "några" ur -V- attackerade oss innan tidsfristen och som ni sa: Va spelare som var köade och utom er kontroll, märkligt du att ni (Jcdt) nu IA spelaren i fråga. Bevisar tydligt att det var attackorder från er som gick mot oss och ingenting annat.

Hade du ens hunnit joina din forne fiende vid det laget :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det här var ett utmärkt förslag. Jag tycker även det vore bättre om alla stammar i alla världar fortsättningsvis skrev ut alla sina allianser i externa. Det blir så mycket lättare att hålla ordning på. Speciellt om nu en värld skulle börja domineras av en stam, speciellt en som inte mergat sig till 1:a platsen. Så får de ju det mycket lättare också.

Sedan tycker jag också det är trevligt när catel drar in v.11 i varje tråd på vilken värld som helst han kommenterr på. Mer sånt!
 

DeletedUser

Guest
Det är ju vansinne att säga vilka man har allianser med!

Tänk om en stam går i krig mot en dålig stam men som har en stark allians med en som är mycket bättre än den attackerande stammen så får ju den attackerande stammen stryk.

Du ska aldrig visa vilka "hjälpmedel" du har i spelet och därmed basta
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Det är ju vansinne att säga vilka man har allianser med!

Tänk om en stam går i krig mot en dålig stam men som har en stark allians med en som är mycket bättre än den attackerande stammen så får ju den attackerande stammen stryk.

Du ska aldrig visa vilka "hjälpmedel" du har i spelet och därmed basta

Du menar så som Epic! gjorde...? :sneaky:
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Allians för värld 15
Jag är mycket förhoppningsfull men detta är alltså sista chansen. På torsdag klockan 21 avgörs det om världen ska fortsätta länge än eller stängas ner i förtid (skulle det, Gud förbjude, bli så att så många fegar ur att vi inte kan köra, då tror jag personligen att världen stängs långt före jul – visar vi övriga inte mer stake än så – ja då är i så fall O-G dom enda värdiga vinnarna – även om dom då kommer vinna värden med en gäspning)

Nja någon speciellt lyckad upprorsledare var jag ju inte - desto bättre spåman verkar det som (fast det var väl i och för sig ingen högoddsare).

Hur som helst - Grattis O-G!

//SRB-bull
 
Topp