Alla problem lösta! .. jo tjena

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nino
Product Manager



Reg.datum: May 2007
Ort: Hamburg, Germany
#5 Idag, 02:35 Topp
Alla problem lösta! Alla spelare kommer imorgon att fa 2 dagar fritt eller extra premium pa deras konto. Vi ursäktar oss för alla problem.

Funkar ju verkligen jättebra nu, hehe. Är exakt lika nu igen jue!
 

DeletedUser

Guest
Det är chill, vi får prem och stackars spelare tappar byar då dem inte kan snipa, meeeeen dem får prem!!!! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Funka ett tag men sen inge mer :D

Aja hoppas på att det ska funka i eftermiddag.
 

DeletedUser

Guest
woho kanske dax att köpa ny servrar å låta dom gamla från 1990 talet skrotas för man blir ju super positiv när ni säger att ni fixade det å nu är det likadant igen
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Skall verkligen bli trevligt att se hur många byar som tappas, spelare som blir nollade, och hur mkt trupp i v1 som kmr dö under detta :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kanske dags att lägga ner spelandet om det här fortsätter
 

DeletedUser

Guest
Full förståelse för att teknik kan krångla men någon måtta får det vara. Kan lika gärna lägga ned skiten om man inte kan få en stabilitet och garantera att det som betalar för att spela detta får full valuta för sina pengar. Att kompensera med 2 dagars prem är nog dessvärre inte tillräckligt.
 

DeletedUser

Guest
Eller dags att byta ut de amatörerna som har servrarna och hyra in proffs.

Ja herregud - och 2 dagars prem är INTE OK...

Förmodar/hoppas/antar att uthyrarna av servrar m.m. garanterar en viss "upptid" & att Innogames får betydligt mer i ersättning än vad vi får om det inte hålls. SKANDAL!!!
 

DeletedUser

Guest
Tycker att ni klagar för mycket, jag fick 20 byar + igår pga lagget, så jag är glad .. jag får t.o.m prem som min motståndare får som tappade 20byar + .. win win situation för båda!
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är bra, speciellt med att servrarna fortsatt att gå...

Själv skickade jag en stor styrka mot fi innan det gick ner, de kom fram fint o dödade fi's hela off... och två dagars prem på detta superduper... *ler* inte illa alls...









Detta scenario är en lögn, men det var bara en tanke hur det säkert har gått för några!

nåväl frågan som är viktigare är: finns det några indikationer på när det går igång? eller om ni sätter en klar starttid för alla igen så ingen missgynnas?
 

DeletedUser

Guest
Vore trevligt om GAFFEL eller någon annan MODERATOR/ADMIN kan gå in och länka till TW's blogg där dem uppdaterar om dem senaste händelserna.

Lär er länka!
 

DeletedUser

Guest
Kan säga jag är inne, fått iväg några farms och då de flesta inte kommer in drar man in muke :** fick bl.a 16 k resuser i en bb den brukar va sönder farmad
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp