Agamemnon demands his 100 scalps!

DeletedUser

Guest
För övrigt så tycker jag mig minnas att du själv har sagt att vad den enskilde spelaren gör, får han själv stå för, det påverkar inte stammen.
Det var ditt eller någon's svar när vi kontaktade er om JockDeRock.

Trevligt att se dina välformulerade inlägg Crivel, fick dock aldrig, vad jag kommer ihåg någon klagan i form av pm av era vägnar om honom, dock från Gami, jag rättade JockDeRock och bad han vara trevligare, och eftersom jag aldrig fick flera pm senare, utgick jag från att the var problem solved.

Lite mer bakom han's historia, dock så vad jag vet, bad han aldrig någon fiende (vi hade dock aldrig några) att anfalla någon allierade, typ som er.

Så jag inte varför att du väljer att dra in vår "ohövliga" spelare mot er "förädiska" spelare :)

Och jag ville från början inte få er se dåligt, i alla fall inte med mitt första inlägg, men efter Jiel's komentar ville jag förklara lit emer utförligt vad jag ville komma med mitt första inlägg, då JieL tydligen inte förstod inne börden av mitt första inlägg. Tråkigt att de kanske fick en lite "elak artad ton" men sån är jag ibland. :)

(Kan haft lite at göra med "Låg-stadie hotet om att jag skulle bli krossad dig till smulor") :awsm:


Mvh GoldenGirl, Retired.
 

DeletedUser

Guest
Då var det dags för mitt tredje inlägg i detta forum, om jag inte har räknat fel.

Tack för en bra match GG, och å den ansvarige's vägnar i SPQR som har haft denna konversation med dig så tackar jag dig för att du lämnar den spelarens namn utanför.

Inte för att det spelar någon större roll iofs, för vi i ledningen fick veta detta strax efter personen i fråga kontaktade dig.
Och tro mig om du vill, men sånt här är inget vi stöder, eller uppskattar.

Bra försök, men jag tror nog att de flesta har lärt känna SPQR vid det här laget och vet att vi som stam gör inte så här.

Spelaren ifråga är självklart kvar i stammen, men har fått ganska många brev i från sin ledning med vår syn på saken så detta lär inte hända igen.

För övrigt så tycker jag mig minnas att du själv har sagt att vad den enskilde spelaren gör, får han själv stå för, det påverkar inte stammen.
Det var ditt eller någon's svar när vi kontaktade er om JockDeRock.

Så att du nu försöker få SPQR, som stam, att stå i dålig dager på detta sätt är väl lite synd.

Iofs tycker jag personligen helt annorlunda, som jag sa till er då, att en spelare's uppförande påverkar VISST en hel stam.
Men vi har som sagt, redan tagit tag i detta, och löst det.

Det finns mycket att säga om allting, men jag vill inte starta upp något ord-krig i onödan.

Vi möts kanske igen i V11.

/Crivel

Tycker inte ens du ska behöva försvara dig i detta läget.
jag anser själv att det egentligen inte är något fel på "join us or die" hot.
Faktum är att man i ett sånt läge faktiskt öppnar en dörr för överlevnad för spelaren ifråga.
Dock får man ju bekymmret med lojaliteten.

Tror ingen tycker det luktar illa om SPQRs agerande i kriget rakt över.
Ni gjorde ett bra jobb och tog ner era angripare. Bra jobbat, faktiskt.

:)
 

DeletedUser

Guest
Nog inte de som var allt, de jag hade och jag tror att Crivel anser är värt att försvara, ätr nog de faktum att en av "hans" spelare, ber en Fi and att gripa en av deras allierade, och join uss or die hot bryr jag mig inte så mycket om, mest de löjliga sätt de blev sakt, hade räckt med "Din tidsfriest e slut, gå med eller så adlar vi upp dig".

Och jag lojaliteten på den intagne är ju en stor fråga, då personen från början var imot hela stammen samt att denne visar sig dessutom möjlig att "byta sida". Även om kriget e "slut", så ser jag de ändån som ett sidbyte. :)

Mvh GG, Retired.
 
Topp