Adjö!!!!!!!!!!!

DeletedUser

Guest
V5 stänger nu, och jag lägger yxan på hyllan troligen för gott.
Det är med sorg o glädje.

Jag vill verkligen tacka varje spelare på v5 för denna tid,fiender och vänner.
Jag kommer aldrig glömma mina år här.

Jag hoppas många av mina kamrater kommer hem till mig den 16/7 på grillfesten jag har utlovat.
Som det ser ut blir både huset o min gräs matta fulla av spelare. KUL SOM FAN!

Jag skulle kunna skriva en bok om allt som hänt här men då dom flesta kommer på festen så tar vi ett fylle snack sent på kvällen,efter bad,lekar o mat ist.

Tack o hej alla!

Best Regards Pierre/PREKO
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lirade för ett par år sedan på V5 =) Du är en skön lirare, vetifan om du känner igen mig men vi har haft kontakt ett tag.

Lycka till i framtiden och rök en joint för mig på festen.
Mvh
Start
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

samma här dig har jag haft en skoj tid. Preko, du jag kommer alltid minnas dig, men jag önskar att du inte slutar och börja köra i v1 istället. Gratulerar Demons, äkta krigare som har krigat mot Tyrant i ett lång tag.. sen mergade de för att avgöra världen bara.. Kul värld, har fått massa vänner av ett par Demons, En sann vän det är preko som har alltid stått vid min sida, och har hjälpt mig mycket, samma med xonicen och Adi1. De 3 har hjälpt mig mycket i v5, jag tackar allt de har gjort för mig. ;)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Klart jag minns dig.

Känns könt och höra =) jag började igen nyligen lite smtt igen efter ett bra tag av uppehåll, itne ens varit inne här p åsidan ^^ haha.
Kontakta mig ngn dag om du e sugen och lira ngn ny värld i framtiden.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Så var första världen avklarad, v1 blir nästa ;)

Tack alla demoner som kämpat för stammen och sett till att vi står som vinnare den 30/7 2011 :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

och att de har också varit kul att köra i v5 och att få nya vänner som Goblin thor, de va skojtid, med honom samma med ett par andra demoner, så roliga tider vi har haft tillsammas. och sånt, Gratulerar till Pappa72 som har är 1a och kommer vinna massa pp och andra demoner som får nog 100-300pp var vad jag än vet. och att bra kämpat tonib att du höll på att hålla rank 1 kvar där. men 2a är rätt bra ändå. Hoppas man får träffa er andra världar. Goblin thor, tur att du finns i v1 att jag kan få sällskap där om de behövs. flera av demons finns i v1. :awsm::awsm::awsm::awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Även om jag är ursprungligen Kiltare så har tiden i DEMONS varit helt okej, jag kommer tyvärr inte den 16/7 men jag hoppas verkligen det kommer ett tillfälle en annan gång då jag bor nära sötisen PREKO :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Lyfter på hatten för dig preko, vi har haft en hel del roliga stunder på världen, ska bli skönt att äntligen kunna lägga spelandet på hyllan efter denna värld.
 

DeletedUser

Guest
Hatten av för dig Pierre.

Ser framemot träffen den 16:e Juli, har som sagt ordnat ett tre manna tält som finns plats i.
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Krigandet må vara slut på denna värld för min del, men den forsätter på v11 och v14, långt kvar innan jag lägger yxan på hyllan :)
Och må ju säga tiden med demons.f var en rolig tid, lärde mig mycket under tiden med er. stor eloge till PREKO för sitt ledarskap, och för att han aldrig tappade tron för Lilla akademin ( som nu ej finns) :)
Lycka till alla och må TW guden"?" visa er vägen tillbaka någongång :) haha

På återseende.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Stort tack hela DEMONS, speciellt till PREKO och ledningen som gjort det möjligt för oss att stå som segrare imorgon den 2011-07-01 kl 14.00.

Blev visst ingen "familjestam" som vann v5, vet att många är emot familjestammar, det är iallafall något jag märkt de år jag spelat på v5. Familjestammar är det inge fel på sålänge man har en bra ledning och det har vi haft i DEMONS.

Jag vet också att minst 30 personer kommer fortsätta spela TW :) jag skulle också gärna lägga ner men det blir efter v1. Då lägger jag yxan på hyllan för gott.

Återigen stort TACK hela DEMONS!!!!

När vi satt och krigade mot RAV såg inte vinstchanserna så stora ut men vi fortsatte att kämpa och här står vi idag!

Goblin thor
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vad sjukt! Har inte varit inne här sedan jag slutade. Gick in för att kolla nu och såg att världen stänger om 7 timmar.

Good times Preko, mycket historia och drama.
 
Topp