Adjö och happy barbarjakt

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Vi avslutar vår del i v3.
Konstaterade när jag loggade in att vi fortfarande hade en spion i stammen när mitt avskedsbrev till stammen publicerades här. Tragiskt att se!

Nu väljer vi att kalla det sommarlov men en tjekan är helt ok också, skit samma. Vår sammansvetsade trevliga stam bröts sönder inifrån av intensiva personer med ett otroligt utåt agerande sätt. När de försvann var vår sammansvetsning borta och vi fann den ej igen. Varför gnaga på ett ben där det ej finns kött kvar?

En eloge till många orginalspelare som var fantastiska.
 

DeletedUser

Guest
Dags att ge varenda invånare i mina byar varsin titel så dom blir adelsmän då det blir dags att plocka fler byar nu!
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Ha en skön sommar du också och alla andra som lagt ner mer än 10 minuter per dag!
(Det var vad han som lockade in mig för fyra år sedan sa att det krävdes!) :)

Mvh
Thomas AKA Hoaa
 

DeletedUser

Guest
hehe det här fattade man för länge sen. ha en skön sommar det som är i kvar
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Ha en skön sommar du också och alla andra som lagt ner mer än 10 minuter per dag!
(Det var vad han som lockade in mig för fyra år sedan sa att det krävdes!) :)

Mvh
Thomas AKA Hoaa

ja du 10 minuter..
När jag, som beskylls för att ej kunna spela,haha,var som mest aktiv så gick man upp på natten ett par gånger, lite på morgonen och hela kvällen..
åkte på kattutsällning, visade katter,snackade med folk sålde smycken och motade anfall. det var tider och alltid hade folk deff att skicka, nu blir jag riktigt nostalgisk..
Hoppas få uppleva den sammanhållningen igen!
 

DeletedUser

Guest
Man kan undra hur många som går med i den nya stamen som skapats :confused:
 

beemerw10

Member
Reaktionspoäng
0
Vi gjorde det "omöjliga" möjligt,jag är otroligt stolt över att ha spelat med så många fantastiska spelare under de år som gått.....
 

DeletedUser

Guest
Lycka till i V16 Kattrag och ha en skön spionfree sommar :)

Tack NW för er tid i V3 och lycka till IRL/ V16 .... en extra hälsning till er bästa krigare Tendernipple som kämpat 100% och alltid varit trevlig i PM ...ha en trevlig sommar :)

Vi kanske möts igen i någon annan värld ...V17 ?
 

DeletedUser

Guest
fortfarande dålig stil att bara upplösa stammen många är kvar och trogna och har jobbat för länge med sitt konto för att bara se de bli grått detta är bara sorgligt tappat respekten för många spelare pga detta
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Tack och heder, NW

Hoppas att det går bra i andra världar och vem vet, kanske ni stöter på Tigrarna där, också:)

Till de som är kvar av gamla NW, i nya stammar, sitt still i båten så skall ni få lite inkommande. Syd Alliansen kommer på besök till era byar så sätt på kaffepannan:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tack och heder, NW

Hoppas att det går bra i andra världar och vem vet, kanske ni stöter på Tigrarna där, också:)

Till de som är kvar av gamla NW, i nya stammar, sitt still i båten så skall ni få lite inkommande. Syd Alliansen kommer på besök till era byar så sätt på kaffepannan:awsm:

Jag vill inte ha nån kaffe :(, vill ha kakor!

Lycka till hur ni/du väljer att göra. Aldrig kul att krig ska sluta såhär.
 

DeletedUser

Guest
Bara som en liten del i inlägget "GAMMLA" nw var inte ett uns av dom som varit pajaser under sista året.
 

DeletedUser

Guest
Jag passar med på att önska er som är kvar lycka till, det mesta av min tid i V3 var en rolig tid med många intressanta medspelare/motståndare.
 

DeletedUser

Guest
När menar du att NV var i sin linda? och vad har det med min önska att säga hej då att göra?
 
Topp