Adelspriset på V3

Vill du sänka adelspriset på V3?

  • Ja!

    Röster: 81 64,3%
  • Nej!

    Röster: 45 35,7%

  • Totalt antal röstare
    126

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker vi kör vidare på V3 i 4 år till - men betalar inte någon mer premium. :p

Det blir lite mer sport då för oss alla.

Betala premium för 20 minuters spel per dag (mer tar det inte utan mothugg och gratisbyar åt alla håll och bara två adel) känns ekonomiskt osunt.

Men är ju inte direkt lockad att klicka i adelspoäng manuellt för 3 000 byar var tredje dag.
En by lika med ca 20 sek => +16 timmar för 6 adlar.

Då jag sedan länge insett att spelet och reglerna är som bäst lämpade för spelare med 1-1000 byar, är det synd att reglerna nu även anpassas småvärldarna. Tror de flesta som spelat på de stora V1,V2,V3 håller med om att där trivs icke speed spelare bäst.

Känns det lite som att TW tappar sin charm.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Skärp till er nu och se till att denna världen kan avslutas på ett bra och trevligt sätt:)

Stopp för omstart och nybörjare, halva adelspriset och en omröstning om när världen skall stängas, är det minsta ni kan göra för oss som lirat i över 4 år.

Starta sen upp en värld som efterliknar V3 och V4 , utan kyrkor, inget nattskydd och inga möjligheter att via "prem" påskynda sina bygganden av byar och trupper.

M.V.H
Cribba55
 

DeletedUser

Guest
Ja en exakt kopia av v4 med gamla grafiken och allt hade inte varit helt fel.

Helt klart en runda jag skulle lägga ned tid på :)
 

DeletedUser

Guest
Ja en exakt kopia av v4 med gamla grafiken och allt hade inte varit helt fel.

Helt klart en runda jag skulle lägga ned tid på :)


Tycker som dig angående V4 men med lite ändring.


Värld 19 skall vara utan prem.
Innogames skall inte ta betalt något för världen.

krav -> Spelare som vill vara med skalla ha spelat mer än 6 månader på ett annat konto med samma namn som man registrerar sig på..
Vi skall inte behöva lära upp nya spelare varje gång.
 

DeletedUser

Guest
Tycker som dig angående V4 men med lite ändring.


Värld 19 skall vara utan prem.
Innogames skall inte ta betalt något för världen.

krav -> Spelare som vill vara med skalla ha spelat mer än 6 månader på ett annat konto med samma namn som man registrerar sig på..
Vi skall inte behöva lära upp nya spelare varje gång.

Den där är ganska tung, men jag håller med.
 
Topp