Adelspriset på V3

Vill du sänka adelspriset på V3?

  • Ja!

    Röster: 81 64,3%
  • Nej!

    Röster: 45 35,7%

  • Totalt antal röstare
    126

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, det är per konto. Som alla andra röstningar. Det är ju även så det kommer vara vid en eventuell omröstning in-game sedan. Dock tror jag att dem spärrar "starta-nytt-konto" funktionen förhoppningsvis minst en vecka innan.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Äsch, varför ska admins förstöra NWs taktik? Dom väntar tills resten ger upp och gör barbarer av sig, då sitter NW med 40K adels :rolleyes:
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Äsch, varför ska admins förstöra NWs taktik? Dom väntar tills resten ger upp och gör barbarer av sig, då sitter NW med 40K adels :rolleyes:

Också adlar dem 40K byar av oss (haha du hör vad dumt det låter) och sedan vill dem ha billigare adlar men då har vi ett antal adlar lediga och så vidare. :)
 

Den Gamle

Member
Reaktionspoäng
0
tycker det börjar stå klart vad en majoritet vill? En omröstning ingame hade inte varit fel:D
 

DeletedUser

Guest
Dock bara 65 som röstat. ;)

Men jag ska ta upp detta med Gaffel i slutet av veckan (om jag inte skrivit här igen innan söndag så skicka ett pm :)).

Förvisso bara 65, men det måste tas i rätt samband.
Hur många utav v3s spelare är inne på forumet och skriver regelbundet?

Då tror jag 65 röster är rätt mycket ;)
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
vi kommer att bli 100 innan de händer något här ;)
bara kör på så länge så kommer gaffel och dem fixa detta när världen är vunnen :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Väntar på ett godkännande för att köra en undersökning/omröstning.

Återkommer. Vi har inte glömt er.
 

Den Gamle

Member
Reaktionspoäng
0
ok, om resultatet på omröstningen blir ja, genomförs detta då eller måste vi uppfylla massa krav?
 

DeletedUser

Guest
ok, om resultatet på omröstningen blir ja, genomförs detta då eller måste vi uppfylla massa krav?

Kan tyvärr inte ge svar på hur det kommer gå till och vad utgången blir.

Helgdag i Tyskland imorgon och Midsommar i Sverige närmar sig... vilket gör att jag inte kommer kunna utföra något förens efter Midsommar.

Utöver det så önskar jag er alla en trevlig Midsommar!
 

DeletedUser

Guest
Man kan ana vart denna världen är på väg, om man tittar på topp 20 spelare så kan man ana.
Poäng vinner inte krig men poängen förljer med på något konstigt sätt ändå :)

Man undrar spännt hur det går med halvering av adlespriserna.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
skulle tro det är de i söder som vill ha billigare adel, så de kan skicka fler när de första slår ihjäl sig!

det blir väl präglingarna som blir billigare isf, det är billig återuppbyggnad på adlar så det spelar inte så stor roll (kostar inga nya präglingar ifall adeln skulle dö) :)
 
Topp