adelspriser...

Den Gamle

Member
Reaktionspoäng
0
Halloj, ja tycker det är löjligt att adelspriserna fortfarande är så höga på V3, det bör vara uppenbart för de flesta att -ST2- kommer vinna kriget, så varför dra ut på det?


Side 1:
Tribes: -ST2-
Side 2:
Tribes: NW 1, NW3, Corian

Timeframe: Förra månaden



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,731
Sida 2: 64
Skillnad: 1,667
 

DeletedUser

Guest
Håller med!
Denna värld kommer att hålla på längst annars.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Dålig argumentering till att sänka adelspriserna, men jag tycker vi förtjänar en omröstning för att se vad spelarna tycker :)
 

DeletedUser

Guest
Ett bra argument kan vara att få fart på världen ett tag till.
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Tänk på att v12 med andra världar inte har fått lägre adelspriser än.
v12 ägs av TYT som har ca +70% av byarna, så att få¨det på v3 kommer nog att dröja ett bra tag till.
 

DeletedUser

Guest
Tänk på att v12 med andra världar inte har fått lägre adelspriser än.
v12 ägs av TYT som har ca +70% av byarna, så att få¨det på v3 kommer nog att dröja ett bra tag till.

Tror inte det är vad det handlar om.

v3 borde ha lägre adelspriser. Det finns liksom en gräns på 24-25 mio nästan, sen kostar adlarna förbannat mycket. Så för att få alla större spelare att behålla motivationen tror jag det vore bra med ett halverat adelspris.
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Tror inte det är vad det handlar om.

v3 borde ha lägre adelspriser. Det finns liksom en gräns på 24-25 mio nästan, sen kostar adlarna förbannat mycket. Så för att få alla större spelare att behålla motivationen tror jag det vore bra med ett halverat adelspris.

Absolut kostar dom mycket , men om inte jag har missförstått allting så brukar dom inte halvera förrens att världen är i ett någorlunda slutskede.
Kan dock ha fel.
 

Den Gamle

Member
Reaktionspoäng
0
fasst kan man inte kalla V3s situation slutskede?På ena sidan är adelsbrist det största problemet och på den andra är alla spelare antingen inaktiva/interadlar bara eller tappar byar
 

DeletedUser

Guest
Starta en "clean" förundersökning här på forumet, så kan vi ju se vad den säger. Sen snackar vi. =)
 

DeletedUser

Guest
Absolut kostar dom mycket , men om inte jag har missförstått allting så brukar dom inte halvera förrens att världen är i ett någorlunda slutskede.
Kan dock ha fel.

v3 kommer inte hamna i ett "slutskede" inom x antal år om inte topspelarna kan fortsätta adla.
 

DeletedUser

Guest
fasst kan man inte kalla V3s situation slutskede?På ena sidan är adelsbrist det största problemet och på den andra är alla spelare antingen inaktiva/interadlar bara eller tappar byar

Tror det största problemet är spelare som DU.
Ta över ett konto som någon annan slitit "arslet" av sig.
för att sen verka "DUKTIG".
Patetiskt.
 

DeletedUser

Guest
Glömde du har dessutom fått inloggningsuppgifterna till kontot på ett mycket tvivelaktigt sätt.....(var det katragg som tillhandahöll dom??????? eller).
 

DeletedUser

Guest
Glömde du har dessutom fått inloggningsuppgifterna till kontot på ett mycket tvivelaktigt sätt.....(var det katragg som tillhandahöll dom??????? eller).

Varför anar jag att dessa bottra ord kommer från en spelare som spelar eller har spelat i den norra alliansen :S
 

DeletedUser

Guest
Och du har ju faktiskt byggt upp kontot på nytt igen!

Grymt duktig midgame spelare är du! Vore roligt att spela med dig igen :)
 
Topp