DeletedUser
Guest
vilka e med på att adels skall kunna gå hur långt som hälst!

skriv gjärna varför ni tycker att den skall va kvar!? då jag inte kan se varför...!
40 byar skaffar du enkelt i vilken annan värld som hellst. I v2 finns det massa barbarbyar som du kan terrorisera.
Om du vill att adelsmännen ska kunna gå längre föreslår jag att du börjar spela på en värld med inställningar som tillåter detta.
Om du vill att adelsmännen ska kunna gå längre föreslår jag att du börjar spela på en värld med inställningar som tillåter detta.
Så gaffels och ninos löften om att längden kommer öka ju äldre världen blir är ren lögn?
Det har jag inte hört något om, men om så är fallet så kommer det antagligen när Gaffel anser att det är dags för det. Dock känns det fel att adelsdistansen ska utökas när en värld blir gammal. Det skulle vara mer logiskt att utgå från världens totala storlek istället.
Adelsgränsen är till för att flyttas ju längre en värld går. I andra fall så är det många spelare som kan fastna och inte komma någon vart, som första talaren sa, kolonibildning och du är i mitten av hela stammen, så har du inte en chans att komma nånvart.
Gaffel sa:Den kommer att öka med tiden. Som de andra världarna.
vilka e med på att adels skall kunna gå hur långt som hälst!![]()