Abels intervjuer

Abels intervjuer

  • Gör bara intervjuer utan trams.

    Röster: 9 20,0%
  • Gör intervjuer med historia men följ inget mönster

    Röster: 5 11,1%
  • Gör intervjuer med historia och följ mönster som innan.

    Röster: 11 24,4%
  • Gör en historia.

    Röster: 11 24,4%
  • Fu abel, skriv inget alls. :D

    Röster: 9 20,0%

  • Totalt antal röstare
    45
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tjo, jag har bara gjort en intervju än så länge men planerar att göra fler med folket runt på v2. Hittills har jag gjort en lång historia runt spelaren som jag planerat att spinna vidare på men vill givetvis kolla lite vad ni andra tycker då det är tw folket som kommer läsa. kommer med några förslag:

1, Jag gör bara intervjuerna, kort och koncist utan massa trams runtom.
2, Jag gör intervjuer med historia som jag gjort innan men följer inget mönster.
3, Jag gör intervjuerna med historia som följer samma mönster som på sirbrobeck.
4, Jag gör ingen intervju utan börjar skriva på en lång tw historia där flera huvudspelare på tw kommer ingå i, historian kommer vara liknande den kring sirbrobecks, kommer även innehålla utanför tw. 5
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Hmm, nu gjorde du det svårt. Finns bara 2 alternativ för min del.
 

DeletedUser

Guest
Absolut nr 4. Ser fram emot att läsa flera intervjuer. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Absolut nr 4. Ser fram emot att läsa flera intervjuer. :awsm:

Med det alternativet blir det ju inga fler intervjuer?

"4, Jag gör ingen intervju utan börjar skriva på en lång tw historia där flera huvudspelare på tw kommer ingå i, historian kommer vara liknande den kring sirbrobecks, kommer även innehålla utanför tw."

Kan man inte få både 3 och 4? *tittar med hundögon*
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Humm, ja du har rätt. Vet inte hur jag tänkte där. Läste nog: 4, Jag gör EN intervju OCH börjar skriva på en lång tw historia där flera huvudspelare på tw kommer ingå i, historian kommer vara liknande den kring sirbrobecks, kommer även innehålla utanför tw." :confused:

Men är inte det ett val, så önskar jag nr 3. :)
 

DeletedUser

Guest
Han kanske menar att han inte gör någon mer intervju nu, utan startar med en historia.. Så får man se senare?

Om det är så, så historia :)

Förklara gärna Abel ;)
 

DeletedUser

Guest
jag tycker du ska köra på som vanligt, det är ju mer "din stil"
 

DeletedUser

Guest
Med det alternativet blir det ju inga fler intervjuer?

"4, Jag gör ingen intervju utan börjar skriva på en lång tw historia där flera huvudspelare på tw kommer ingå i, historian kommer vara liknande den kring sirbrobecks, kommer även innehålla utanför tw."

Kan man inte få både 3 och 4? *tittar med hundögon*

Skulle jag väl kunna göra (A)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp