AAoD %

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hela AAoD och mestadels av dess ledning är ett stort jävla skämt. Synd att det är många som börjar inse det så pass sent som nu.
 

DeletedUser

Guest
Och nu är den död igen? Påsklovet är slut verkar de som :p

är den död ? av vad jag hört så är det lite inkommande lite varstans å extremt dåligt tajmade tåg med sekunder emellan, sparkie måste jag verkligen börja på v10 igen å lära upp er =O
 

DeletedUser

Guest
är den död ? av vad jag hört så är det lite inkommande lite varstans å extremt dåligt tajmade tåg med sekunder emellan, sparkie måste jag verkligen börja på v10 igen å lära upp er =O

Ja jag tycker den är död, kanske det syns på de senaste dagarna med i "kriget".
Igår plockade vi 51 byar mot 14.
Idag har vi än så länge 28 byar som vi tagit mot deras 5.

Är ju dock inte så att vi bara adlar utav av fejk domdom om folk får för sig det nu. ^^

Så länge som adelstågen plockar byarna är jag nöjd, vilket det ser ut som de gör :) Sen har jag också skickat skit tåg, men varför anstränga sig och fixa perfekta tåg när man vet att man får byarna som man skickar adlarna mot? :p
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ja jag tycker den är död, kanske det syns på de senaste dagarna med i "kriget".
Igår plockade vi 51 byar mot 14.
Idag har vi än så länge 28 byar som vi tagit mot deras 5.

Är ju dock inte så att vi bara adlar utav av fejk domdom om folk får för sig det nu. ^^

Så länge som adelstågen plockar byarna är jag nöjd, vilket det ser ut som de gör :) Sen har jag också skickat skit tåg, men varför anstränga sig och fixa perfekta tåg när man vet att man får byarna som man skickar adlarna mot? :p

Nä precis. Varför anstränga sig med krig när man kan merga...
 

DeletedUser

Guest
Vänta nu, så när vi pratar om tåg som inte är perfekta så kommer vi in på merge? Eller ursäkta det var bara ägget som ville försöka hitta något att tjafsa om.

Poker... tänkte bara upplysa dig om att barbs varken kan anfalla eller deffa ut något.

Och nej för guds skull jag skulle aldrig sitta och tajma adlar om det inte behövs. Behöver jag det så gör jag det. ^_^
 

DeletedUser

Guest
Vänta nu, så när vi pratar om tåg som inte är perfekta så kommer vi in på merge? Eller ursäkta det var bara ägget som ville försöka hitta något att tjafsa om.

Tror Eggeh (som han för övrigt heter) syftade på att man gör allt så enkelt för sig själv som möjligt, att välja merg framför krig är inte så svårt imo.
 

DeletedUser

Guest
Tror Eggeh (som han för övrigt heter) syftade på att man gör allt så enkelt för sig själv som möjligt, att välja merg framför krig är inte så svårt imo.

Jo klart man kan göra det enkelt för sig själv, genom att enbart göra merge, eller så krigar man och om det finns behov av det går ihop med en annan stam. Sen att många glömmer bort varför tex mergen med Domdom blev, det är något jag inte kan förklara om och om igen för en och en. Utan man får leva med att utomstående inte har så bra koll på en värld de själva inte spelat/spelar på.

Vad jag vet så har väl nästan alla stammar som idag står som etta i någon värld tagit in antingen ett stort antal medlemmar över en längre tid, eller gjort någon merge. Vad blir skillnaden på den punkten. Jo en merge gör att allt kommer på en och samma gång. Att plocka in en spelare här och där gör att man får de poängen under lång sikt. Det finns så många vägar att vrida och vända på den här punkten så det är inte klokt. :)

Kan till och med ge ett exempel på det som jag sa ovan med spelare som går in då och då. Många har skrivit, "men gjorde inte D-P en merge med SHINO". D-P gjorde inte en merge med SHINO (min stam), utan spelarna gick till olika stammar, och en efter en gick senare över till D-P, dock så gick inte alla över eftersom en del slutade. Jag själv var med i SPQR ett tag innan jag senare gick med i D-P. Vi gick alltså över en efter en under en lång tid, och därav tror folk att vi gjorde en merge.

Sen är jag helt bombsäker på att någon kommer skriva något för att trigga igång mig sen angående dessa delar. Men om man inte förstår skillnaderna och likheterna ovan så kan jag tyvärr inte förklara så mycket bättre än jag redan gjort.

Jo tack jag vet att dom inte kan anfalla eller deffa ut något, men det går mycket snabbare att göra så som man gör när man timar.
Finns väldigt många sätt du kan använda för att få iväg dina attacker, vet inte vad du använder för internet, men vill du ha ett flertalet olika sätt på opera så kan jag lära dig, så får vi se om du tycker det går fortare att ordna med ditt sätt sen. Fast det tar vi i så fall priv ;)
 

DeletedUser

Guest
Nästa inlägg i den stil ni ser i de 2 posterna ovanför denna kommer att låsa tråden.

Your call... :/
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp