AAK Möte

DeletedUser

Guest
Inatt skedde ett historiskt möte!
AAK hade ett årsmöte.
Närvarande var:
MrRisling, Barhoppan, Asantino, Sordsm6, Svartmyran, patrikulf, twisins, Henken, Music mfl

Punkt 1: Byte av ledning:
Hela styrelsen valde in Barhoppan som President
MrR som President emeritus
Asantino vice precident
Sordsm6 sergent at arms

Från och med nu är AAK-Mc en erkänd klubb och vi kommer att erövra TW-Världen och övriga världen.
Jag MrR kliver ner såsom president och erkänner Barhoppan som min ledare.
Jag har även lovat att börja spela igen om jag får tillbaka mitt konto igen, inga andra konton duger för mig =)

Punkt 2: Vi ska supa hårt!!!!


PS. AAK ger en blink till Kruxe 22, SSK 11, Behagg
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

välkommen tillbaks är de inte synd för den dära mrm som fick konton jag menar angus xd? Kul att du är tillbaks änglingen..
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Inatt skedde ett historiskt möte!
AAK hade ett årsmöte.
Närvarande var:
MrRisling, Barhoppan, Asantino, Sordsm6, Svartmyran, patrikulf, twisins, Henken, Music mfl

Punkt 1: Byte av ledning:
Hela styrelsen valde in Barhoppan som President
MrR som President emeritus
Asantino vice precident
Sordsm6 sergent at arms

Från och med nu är AAK-Mc en erkänd klubb och vi kommer att erövra TW-Världen och övriga världen.
Jag MrR kliver ner såsom president och erkänner Barhoppan som min ledare.
Jag har även lovat att börja spela igen om jag får tillbaka mitt konto igen, inga andra konton duger för mig =)

Punkt 2: Vi ska supa hårt!!!!


PS. AAK ger en blink till Kruxe 22, SSK 11, Behagg


välkommen tillbaka kära kanin. Aha då får vi gratta hoppan till precident och a santino som vice.
 

DeletedUser

Guest
Kan man bli medlem i AAK???

Spelar inte TW längre men ändå. =)
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Bjud dom på en sju helv*tes massa sprit och var lojal till dom så ska du nog se att du får gå med ;)

Behöver nog inte bjuda dem på så mycket sprit! Är ju stockholmare allihopa nästan o de vet fan inte hur man super till rejält. Fisiga Stureplansdrinkar med fjolliga paraplyer o skit! :thinking:
Kolla bara in arslet på Mr Kanin sjävla (bildbevis finns), är ju som en barnaröv o hela han mager som en jävla tana. Hur fan ska en sån klen tångräka kunna representera en alkokanin :confused:

Men men... i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna och man vet aldrig...
 

DeletedUser

Guest
Behöver nog inte bjuda dem på så mycket sprit! Är ju stockholmare allihopa nästan o de vet fan inte hur man super till rejält. Fisiga Stureplansdrinkar med fjolliga paraplyer o skit! :thinking:
Kolla bara in arslet på Mr Kanin sjävla (bildbevis finns), är ju som en barnaröv o hela han mager som en jävla tana. Hur fan ska en sån klen tångräka kunna representera en alkokanin :confused:

Men men... i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna och man vet aldrig...

intämmer om de inte e mäsk med lite flugor så e de fan knappt sprit
 

DeletedUser

Guest
Behöver nog inte bjuda dem på så mycket sprit! Är ju stockholmare allihopa nästan o de vet fan inte hur man super till rejält. Fisiga Stureplansdrinkar med fjolliga paraplyer o skit! :thinking:
Kolla bara in arslet på Mr Kanin sjävla (bildbevis finns), är ju som en barnaröv o hela han mager som en jävla tana. Hur fan ska en sån klen tångräka kunna representera en alkokanin :confused:

Men men... i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna och man vet aldrig...

lyfter en skål med en "paraplydrink" från stockholm/stureplan till lilla skånska krux-farbrorn :)
 

DeletedUser

Guest
Mycket opassande tycker jag att det här är! Det finns trots allt barn på det här forumet och att uppmuntra alkoholförtäring borde absolut inte tillåtas!
Det kanske är jag som är tråkig men det medvetna hycklandet från dig och Danielz fick mig att garva, tack för ett gott skratt:D
 

DeletedUser

Guest
Dagen har kommit att räkna kaninerna som är kvar på V1, alla kaniner uppmanas att inställa sig stridsklädda och fulla i mamsell Barhoppans brevlåda!
Passar även på att dela ut en AAK-emeritus titel till vår kära Lufsen för hans stora arbete på V1, välkommen till kaninernas skara Lufsen75!
 
Topp