A.I.E! Random, eller vad annars?

DeletedUser

Guest
Jag skickade nyss iväg meddelande till alla i A.I.E då jag nyss slutade i stammen och gick över till HRE (igen). Grunderna varför jag gjorde detta har ingen betydelse.

Det roliga var att alla som jag hade fördommar emot reagerade exakt som jag trodde! xD Jag fick tillbaka svar som: "du ligger ju ändå under våran medelpoäng" (roliga är att jag ligger över den xD ) och "du har ju ändå lite poäng din noob". Jag besvarade alla dessa brev ytterst trevligt ;)

Sedan så fanns det de jag hade fördommar emot på andra hållet. Och de överraskade mig som f*n. Alla var väldigt trevliga och så vidare (nästan så att man saknade dem).

Sedan kom det till ledarna som var diplomatiska som aset och trodde att jag var något slags invalido (eller värre). Hahaha! xD Testa ni i lite olika världar ni har ledsnat att spela på. Har aldrig varit med om något roligare xD
 

DeletedUser

Guest
Kommer ihåg när jag skrev på v2 att jag la ner i TB - Var endel som skrev lite dumma saker på forumet med tex att dom trodde jag var spion osv, det komiska med det hela var att Elohim bjöd in mig några dagar senare så kunde svara på alla arga medelanden dom skrivit om mig.
 

DeletedUser

Guest
Återigen så kommer du med rent skitsnack och nonsens. Det här är rena lögner och borde resultera i en varning.

Ingen har sagt att du har legat under medelpoängen, det jag har förklarat för dig är att jag inte tar in folk såsom dina kompisar med 5k poäng i stammen pga de ligger under medelpoängen, det är en ENORM skillnad.

Du säger sedan att du lämnar pga du inte får något gehör för dina tankar. Du har alltså inte skrivit ETT ENDA inlägg i någon tråd som handlat om att utveckla stammen och du har ALDRIG mailat mig som är online i princip 24/7 och svarar på mail. Du säger att du skrivit saker i "Din grupp" som du "trodde och tänkte" att andra kunde vidarbefordra till mig.

Vi är alla glada att du visat ditt riktiga ansikte och att du nu lämnat oss. En person som sprider lögner och sänker moralen klarar vi oss alldeles utmärkt utan.

Lycka till med dina förehavanden i V1!
 

DeletedUser

Guest
Kommer ihåg när jag skrev på v2 att jag la ner i TB - Var endel som skrev lite dumma saker på forumet med tex att dom trodde jag var spion osv, det komiska med det hela var att Elohim bjöd in mig några dagar senare så kunde svara på alla arga medelanden dom skrivit om mig.

Vad gör man inte för en levande legend? ;)
 

DeletedUser

Guest
Först så vill jag börja med att detta är klomems helt personliga sak så vi i HRE står inte för det.

Men jag undrar hur du, Agersand. Kan veta att ingen har sagt att han ligger under medelpoängen. Så som jag fattade klomems post så hade han mailat och dom hade svarat via mailen och då undrar jag; Är du sitter åt alla i stammen så du vet det?
 

DeletedUser

Guest
Yes, jag är sitter åt hela stammen och bestämmer och kontrollerar allt som skrivs till alla i hela V3! Det är ett hårt jobb men vad gör man inte!


Ang det där så är jag helt medveten om att det är Klomems och Nausaks egna tankar och jag hyser inget agg mot varken er stam eller dem personligen, det är allas fria vilja att tycka och tänka vad de vill om en stam. Jag dementerar bara uppgifter och lögner när jag ser dem.

Jag anser bara att man inte kan lämna stammen utan att ha meddelat någon i ledningen, så gör man inte om man är professionell i min mening och framför allt inte försöka smutskasta ledningen genom att starta trådar i det allmäna forumet vi befinner oss nu eller skicka privata PM till varje medlem i vår stam med ett enda mål, att smutskasta mig och mitt arbete.

Man kan inte komma med bortförklaringar när man inte fått gehör för sina idéer i stil med "äh, jag skrev i min grupp och räknade ju med att folk vidarbefordrade dem till dig". Jag anser att man bör försöka maila mig själv och försöka ta idéerna med mig då jag är online i princip dygnet runt istället för att utan förvarning lämna för en annan stam och sedan försöka få mig att framstå som en maktgalen diktator som inte lyssnar på mina stammedlemmar. Den titeln överlåter jag bestämt till Mannel! :D
 

DeletedUser

Guest
Håller med. väldigt omoget klomem, och du har inte visat några skills änu en gång

Hail SCAN!
 

DeletedUser

Guest
Nu kan jag bara säga att det var en hel del som höll med mig. Så så omoget kunde det inte ha varit.
 

DeletedUser

Guest
Nu kan jag bara säga att det var en hel del som höll med mig. Så så omoget kunde det inte ha varit.

Just precis så omoget kan det ha varit. Finns ingen som vågar ta det med mig personligen och finns ingen som påpekat något för mig som jag inte tagit upp till disskusion med ledningen och övervägt noga innan vi beslutat om något. Det finns alltid gnällspikar som inte är sena att hugga en i ryggen och snacka skit bakom ryggen, se på Julius Ceasar, men så länge ingen vågar stå för sina åsikter så rör de mig inte i ryggen. Jag har inte fått några som helst klagomål på hur jag leder stammen från några andra än personer som åkt ut eller från fiender och som du säkert förstår så kunde jag inte bry mig mycket mindre. Som sagt, det här är över nu och det var ditt val att göra en såpass korkad grej som att lämna utan att tala med mig, konsekvenserna ser du ju själv och den enda som gjort bort sig genom att försöka smutkasta mig genom att lägga upp trådar här och PM:a alla medlemmar i stammen är du.
 

DeletedUser

Guest
Jaså, det var därför Klomem pmade mig igår och frågade varför han blev nekad att joina oss - han ville joina igen med andra ord, nu fattar jag allt.
 

DeletedUser

Guest
Jaså, det var därför Klomem pmade mig igår och frågade varför han blev nekad att joina oss - han ville joina igen med andra ord, nu fattar jag allt.

Nej. Larzzon undrade varför jag inte kom med. Jag frågade. Jag hade inga tankar på att gå med i Scan då jag tycker att ni är lite...... ja. Lite väl aktiva kanske? (mitt lov håller ju inte hela livet ^^)
 

DeletedUser

Guest
Nej. Larzzon undrade varför jag inte kom med. Jag frågade. Jag hade inga tankar på att gå med i Scan då jag tycker att ni är lite...... ja. Lite väl aktiva kanske? (mitt lov håller ju inte hela livet ^^)

Dom flesta av oss har arbete eller går i skolan, något du vill påpeka? :)
 

DeletedUser

Guest
Nej. Larzzon undrade varför jag inte kom med. Jag frågade. Jag hade inga tankar på att gå med i Scan då jag tycker att ni är lite...... ja. Lite väl aktiva kanske? (mitt lov håller ju inte hela livet ^^)

du fick ju inte ens joina...:p
 

DeletedUser

Guest
Äsch! Ingen idé att skriva här om ni alltid missförstår mig med flit >.<
 
Topp