8 anledningar till...

DeletedUser

Guest
Nej jag menar den Wadman som kunde diskutera och faktiskt agera relativt trevligt, oavsett om det var en vän eller fiende han diskuterade med. Sen har jag inget agg emot dig, jag tycker du är en komplett idiot, och det står jag för. Men i övrigt är det inget speciellt, så vad du ska tjata om "mitt agg emot dig" förstår jag inte? Sedan undrar man ju vad du har för agg emot mig, eftersom du i varje inlägg i princip MÅSTE försöka klanka ner på mig på något sätt, oavsett vad jag skriver.

Det kan han fortfarande och det gör han också. Han har väl bara förstått vilka det är lönt att samtala med och inte :)

Ja att du tycker det är ju dock orelevant då jag enbart undrade över ditt agg mot mig.
Jadu vad jag har mot dig.. jag är inte mycket för lögnare och sådant, så är väl det som gör att jag följer dig hit och dit då du är den största på .se :)

"Snipa samtidigt som du nyttjar älskog med datorn på din partners rygg" fortfarande oerhört skoj!
 

DeletedUser

Guest
Well nu ska vi skriva ytterligare lite mer.

Du skriver att jag kallar dig saker och ting?
Du har precis sagt att Padox text har IG-varning och att den har noobvarning samtidigt som han har bristande kreativitet. Du är av samma typ som de som alltid måste finna saker att klaga på. Face it!

Denna tråd var ju enbart off-topic och rent trashtalk så där får du allt ta åt dig själv med. Att jag skulle förändrats sedan jag började spela med Nick(inte nico, känns så opersonligt när man känner honom så väl)?
Ja, det har jag gjort. Innan kunde jag inte spela och jag körde speeds. Fick erfarenhet där men var en pure noob. Han lärde mig och facit:

v.18 Rank 2
V.21 Rank 1
HP7 Rank 3
HP8 Rank 1

Det facit är jag skapligt nöjd med. Jag besvarar bara dina inlägg och försöker få dig att förstå att det du kallar mig är du med. Jag har inte problem att säga att du är en bra spelare när du spelar för det är du. Eller att jag inte skulle ha något emot att spela med dig igen för du var trevlig men jag måste ju få yttra mig när du klankar ner på en så underbar person som Nick(Få känner honom och vet det då dem dömer om vad andra sagt om honom.)

Glöm inte att DU tog bort mig på skype oprovocerat precis efter HP8 efter att vi mickat två gånger samma vecka. Vet än idag inte varför du gjorde det? :confused:

Kan likaväl droppa bomben nu om att du är i samma premade som mig på v.23. Du kan välja att hoppa av eller helt enkelt inse att jag verkar älskar eller hatar dig utan respekterar dig som den du är men att jag inte kan acceptera att du ger Nick skit utan att få vettiga motargument. :)

/wadman
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
småbarn!

Vårda ert språk annars får ni äta tvål
lek snällt nu.
Va trevliga emot varandra.
Nu är det fint väder. Då skall alla småbarn vara ute. :)
 

DeletedUser

Guest
Wadman, vad man hamnar för rank spelar ju ingen roll, stammen är ETT konto, därav ska man inte blunda för att du var rank 2 på v18, dock utan att kriga...

Du ska inte hacka på adam för han tog bort dig på skype, precis som du gjort med mig x antal ggr !

Sluta gnälla nu, alla
 

DeletedUser

Guest
Wadman, vad man hamnar för rank spelar ju ingen roll, stammen är ETT konto, därav ska man inte blunda för att du var rank 2 på v18, dock utan att kriga...

Du ska inte hacka på adam för han tog bort dig på skype, precis som du gjort med mig x antal ggr !

Sluta gnälla nu, alla


Ojojoj, Om du minns så låg jag ute i rimmen. Startade sent. Jag kom inte och krigade emot AS som stammen hette som låg i Söder. Hjälpte till och tog flera byar samt hemligheter. Men det är lätt att glömma sånt när man enbart loggar in och drar nukes på en by :)

Jag hackar inte på honom konstaterade bara det. Hackar inte någonstans på han i den meningen utan jag undrade bara varför?

Jag har ju dock haft anledningar för att göra det och jag kan öppet skriva dem här ifall du vill?

/Wadman

Ps. Att diskutera är ok så länge man håller det på en bra nivå och jag kallar ingen idiot eller noob så snälla kom inte och säga att jag gnäller. Ds
 

DeletedUser

Guest
Ta era diskussioner privat istället. För roliga och trevliga samtal på externa funkar väl inte nu förtiden :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Trots att Adam startade denna tråd enbart för att provocera Rapidoodlarna, så får jag ändå ge honom att han har humor. Ett riktigt lustigt scenario han presenterar. Sen stämmer inte allt med verkligheten, men det gör inte fiktion. ;o)
Efter att ha skrivit så fantasifullt så kan jag tycka det är synd att du skitar ner dig med att kasta dynga omkring dig..........eller ja; Det kanske det tråden var till för från början?

Wadman och Nick! Ni är alldeles för sköna killar för att låta skit påverka er.
Nu spelar vi vidare och lämnar Adam till sina utopier. :)
 

DeletedUser

Guest
Man kan tolka det hur man vill, antingen är man en person som bara ser allt negativt eller kan skratta åt något som skrivs på enbart skämt.

Mitt svar på allt är... Gud vad folk blivit seriösa nu förtiden.. Fast kanske SuSa vill spela att de är såna personer som inte kan le.. hehe ;)
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Man kan tolka det hur man vill, antingen är man en person som bara ser allt negativt eller kan skratta åt något som skrivs på enbart skämt.

Mitt svar på allt är... Gud vad folk blivit seriösa nu förtiden.. Fast kanske SuSa vill spela att de är såna personer som inte kan le.. hehe ;)
Svaret på allt är väl ändå 42? :confused:
Visst ler vi och jag tycker helt seriöst att Adam skrev väldigt kul och fantasifullt. Vad SuSa ogillar däremot är provokation. :)
 

DeletedUser

Guest
Svaret på allt är väl ändå 42? :confused:
Visst ler vi och jag tycker helt seriöst att Adam skrev väldigt kul och fantasifullt. Vad SuSa ogillar däremot är provokation. :)

Haha, äsch då har ni ingen humor då! Du hade nog inte klarat en minut med oss i samma chatt så som vi kan hålla på med varandra över våra nattliga och dagliga skype samtal :)
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Ja, du har nog rätt. Vi är nog tämligen humorfria och tycker att TW är det viktigaste som finns här i världen.....och inte håller vi på med varandra varken dag- eller nattetid heller.
Vi sitter gravallvarliga och sura och pratar endast krigsstrategi på vår chatt. Vad ska man annars prata om? Det är ju ingen idé att skämta för det är det ingen som fattar ändå. Folk blir bara om möjligt ännu surare.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Wadman har faktiskt rätt Nick är en underbar människa, kan va arg ibland men aa annars är han riktig gullig :)

Man måste bara lära känna honom ;)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan inte annat än dra på smilbanden åt hur seriös approach SuSa spelarna får så fort man nämner dem, även om det är i positiv bemärkelse. ^_^ Samtidigt som de kan sitta och skämta om samma sak, så fort en ur egna leden nämner samma sak, det är såna saker som gör kriget värt att kriga, nästan.

Sen Wadman, ja det var personligt emot Padox, på sätt och vis. Eftersom han, som officiell krigsförklaring väljer att kopiera en tråd rakt av. Så otroligt fantasilöst och extremt mycket noobvarning. Sen vet jag inte vad som är värst, "IG varning" och "bristande kreativitet" eller vissa utav de fraser du, Nico m.fl. använder emot mig och många andra. Men det är en helt annan historia.

Undra när du ska sluta trashtalka ihop med Nico och faktiskt gå tillbaka till den spelartyp du var, innan du börja para ihop dig med Nick.




någonsin hört talas om att provocera?

tydligen inte^^
 
Topp