48 timmars helgrunda

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
precis :( Ja tycker att runt 150 ska komma in gratis ellr nåt.. För då blir det mer som joinar och mer att adla!!

Och boefst sluta skriva att dina byar va tomma, abel ägde er, Ni skulle inte vunnit om ni hade fulla byar eller ;) För ni suger helt enkelt :)

Okej phamlol kan du bekräfta att jag hade tomma byar och att jag blev bannad?
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
abel kommer vinna grattis till honom. men hade vi inte blivit bannade hade du nog fått spela lite längre för att ta oss skulle jag nog tro ;) lite mer motstånd än våra tomma byar att attackera :D
 

DeletedUser

Guest
lol fatta jag hade ca 60-70 byar och minst 40 st var tomma, viigoo hade väll en 20 st tomma, bara att ta de sen kan man ju köra på utan motstånd.....

Boefst Boefst Boefst..

Ja du hade ett 20 tal tomma byar som jag givetvis tog chansen och adlade. Jag förstår inte varför du reagerar så starkt. Jag säger inte att jag är på något sätt nöjd med min prestation på denna speeden eller någonting, jag påstår inte att jag gjorde någonting som var ens bra.
Tidigare blev jag bara fett sur för att folk tar ut vinster i förskott, jag har inte vunnit än, vad som helst kan hända på en speed, det var det jag ville visa. Många faktorer stod givetvis på min sida denna gången vilket som gjorde det otroligt roligt att få spela, men som också gjorde så att det blev lättare att växa så pass snabbt som jag gjorde. Det jag däremot reagerar på är att du verkar tro att jag var ensam där på speeden, att alla spelare över 200k var i sovläge utom du gjorde väl det inte lättare för mig, jag hade fortfarande en 500p by ute i rimmen och fick slå mig ut farmningsförsök och dylikt som vanligt, för vad hindrade alla andra spelare från att ta dessa byar?
Helt ärligt bryr jag mig inte, jag tyckte inte det var vidare duktigt gjort av mig heller även då detta var en av de bättre kurvorna jag haft.

Jag gillar att spela speed precis som ni andra gör, jag antar att det är därför ni spelar också. Det är en viss charm i den strategiska strategin och de blixtsnabba vändningarna som sker hela tiden, det är som schack update. Jag älskar att spela speed helt enkelt men för min del börjar det bli ganska tråkigt av några olika anledningar:

* Varje gång jag börjar speed så blir jag gangbangad av olika stammar som samarbetar/samspelar emot mig för att: 1, de har något personligt emot mig. 2, de tror jag är någon supergod på tw och vill inte att jag ska få spela för det. 3, de vill testa om jag kan spela. MEN framför allt: 4, de vill med sina 15 polare vinna så de kan säga till alla hur mycket jag suger :)
* Jag kan inte spela en speed utan att folk har förväntingar, skriver på msn eller pm och dylikt och säger "Ja vinn nu abel" vilket som gör dem jäkligt besvikna när jag inte gör det, och det är det ju mitt fel, eller?
* Jag kan inte vara glad för att vinna en speed, då är jag för kaxig.
* Jag kan inte prata om mina före detta rundor, då är jag med för kaxig.
* Jag måste svara på 3-11 sidor pm varje speed för annars är jag ett otrevligt svin.
* Alla mina gamla speedkamrater har slutat, min älskade speedstam .XI. är smutskastad och jag får ta allt från smällen.
* Varje runda är det minst 3-5 stycken som anklagar mig för fusk av olika slag.

Helt kort och gott, jag kan inte förstå varför jag inte får glädjas av en vinst utan att folk gnäller. Jag kan heller inte förstå varför jag inte kan få spela utan att folk klagar, jag fejknickar hela tiden för att få uppleva den där känslan av att spela en vanlig speed igen, men då ska alla nyfikna satans gama i att få reda på att det är jag som spelar där också, och sprir ut det till resten av speedvärlden...
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Boefst Boefst Boefst..

Ja du hade ett 20 tal tomma byar som jag givetvis tog chansen och adlade. Jag förstår inte varför du reagerar så starkt. Jag säger inte att jag är på något sätt nöjd med min prestation på denna speeden eller någonting, jag påstår inte att jag gjorde någonting som var ens bra.
Tidigare blev jag bara fett sur för att folk tar ut vinster i förskott, jag har inte vunnit än, vad som helst kan hända på en speed, det var det jag ville visa. Många faktorer stod givetvis på min sida denna gången vilket som gjorde det otroligt roligt att få spela, men som också gjorde så att det blev lättare att växa så pass snabbt som jag gjorde. Det jag däremot reagerar på är att du verkar tro att jag var ensam där på speeden, att alla spelare över 200k var i sovläge utom du gjorde väl det inte lättare för mig, jag hade fortfarande en 500p by ute i rimmen och fick slå mig ut farmningsförsök och dylikt som vanligt, för vad hindrade alla andra spelare från att ta dessa byar?
Helt ärligt bryr jag mig inte, jag tyckte inte det var vidare duktigt gjort av mig heller även då detta var en av de bättre kurvorna jag haft.

Jag gillar att spela speed precis som ni andra gör, jag antar att det är därför ni spelar också. Det är en viss charm i den strategiska strategin och de blixtsnabba vändningarna som sker hela tiden, det är som schack update. Jag älskar att spela speed helt enkelt men för min del börjar det bli ganska tråkigt av några olika anledningar:

* Varje gång jag börjar speed så blir jag gangbangad av olika stammar som samarbetar/samspelar emot mig för att: 1, de har något personligt emot mig. 2, de tror jag är någon supergod på tw och vill inte att jag ska få spela för det. 3, de vill testa om jag kan spela. MEN framför allt: 4, de vill med sina 15 polare vinna så de kan säga till alla hur mycket jag suger :)
* Jag kan inte spela en speed utan att folk har förväntingar, skriver på msn eller pm och dylikt och säger "Ja vinn nu abel" vilket som gör dem jäkligt besvikna när jag inte gör det, och det är det ju mitt fel, eller?
* Jag kan inte vara glad för att vinna en speed, då är jag för kaxig.
* Jag kan inte prata om mina före detta rundor, då är jag med för kaxig.
* Jag måste svara på 3-11 sidor pm varje speed för annars är jag ett otrevligt svin.
* Alla mina gamla speedkamrater har slutat, min älskade speedstam .XI. är smutskastad och jag får ta allt från smällen.
* Varje runda är det minst 3-5 stycken som anklagar mig för fusk av olika slag.

Helt kort och gott, jag kan inte förstå varför jag inte får glädjas av en vinst utan att folk gnäller. Jag kan heller inte förstå varför jag inte kan få spela utan att folk klagar, jag fejknickar hela tiden för att få uppleva den där känslan av att spela en vanlig speed igen, men då ska alla nyfikna satans gama i att få reda på att det är jag som spelar där också, och sprir ut det till resten av speedvärlden...


Mycket bra skrivet :)

Ja känner igen ganska mkt av det där!
Dom flesta punkterna är samma för mig
 

DeletedUser

Guest
Jävlar va jag stör mig på SuperTed!!! Jag fattar inte hur han fick så mycket poäng.. :mad: :D
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Bra skrivit abel efter en fotbollsträning känner man sig mycket bättre, visa ord från en vis abel. Tycker hela TW består av smutskastning, skryt och att man inte kan lita på någon. Säger inte att jag inte skryter för det gör jag, tycker själv att jag är en dryg j*vel som bara borde vara tyst (det tycker ni säkert också). Smutskastningen är bara tråkig man kan inte säga mer än hej sen börjar alla säga du suger eller dylikt. Att man inte kan lita på någon är inte kul, jag är inte bra inviduelt, anledningen till att det gick bra för mig denna rundan är wallarn som alltid, sen har vi ViiGoo som alltid ställer upp för en vad som än händer. Väldigt glad att jag hittat dessa två spelare och jag hoppas få fortsätta spela med de. Kommer inte bli en abel/ic3 duett utan en tripel Boefst/wallarn/ViiGoo och eftersom det brukar vara max 5 per stam letar jag alltid efter 2 personer till som man kan lita på i vått och torrt. Blev riktigt tråkigt när jag blev bannad, kämpade som f*n för att ligga på top och då menar jag inte mig själv utan wallarn, hade 60k när jag stack på handledar kurs för bilkörkort och när man kommer hem ser man på skype: wallarn: Det var de som började. Jag bara vad? sen såg jag rankingen och blev såklart väldigt glad att jag har wallarn :).
wallarn och ViiGoo in my <3

Nu har jag svamlat tillräckligt och hoppas att forumet blir trevligare, fler som sammarbetar och ingen som klagar eller vad ni nu gör på abel, låt honom spela och försök vinna själv det är väldigt kul särskilt om man har en riktig bra vän som man kan lita på 2 stycken är tre gånger så starka som om man är själv tänk på det :)

Over and out //Boefst
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Grejen är att det är ni själva som sätter attityden. Jag tog en månads paus från TW när jag kände att jag blev en spammande tönt som inte kunde spela TW. Efter det anser jag själv att jag mognat och att det jag skriver ofta är bra saker, som folk bryr sig om och nu läser med glädje.

Jag spelar i stammar på v5, v9 och v10 där vi alla trivs med varandra och vi har jävligt roligt. Försök tänka på vad ni säger, och spela istället för att tjabba så satans mycket.

Om folk kunde lugna ner sig en aning innan dem skrev "om den där grejen som nyss hände" så skulle nog TW bli ganska mycket trevligare tror jag.

Vi kan väl satsa på att hålla en trevlig attityd och bara ha skoj. Speed är ju trots allt jävligt roligt. Dessutom känns det som att vi har två starka topstammar i Elite D och ASS nu, vilket kan bli skoj om vi möts på någon speed! :)

Ska vi satsa på en vändning här i forumet? Från negativa kommentarer bara för att dissa och "vara häftig" till positiva kommentarer även till noobs, för att inspirera dem till att bli bra, lära av dem erfarna och helt enkelt njuta av tw-speeds :)
 

hultsfred

Member
Reaktionspoäng
0
man vart juh rank 2 då xD men abel (rank1) adlade ner mig så fick börja med 15k :/ men men jobba fick man göra tills han gick i sovläge sen var det bara att kötta på :) han var om i 12 timmar och fick så mkt ja får inte ihop det. aja

tack för en rolig runda hoppas det blir fler roliga rundor med er.


-----------------------------------
världar ja spelar på

v1går in för det lite
v2 bara täst värld
v3 köttar på i stirbe
v5bara täst värld
v6täst
v7täst
v8täst
v9går in lite grann
v10 ska försöka att ta det
 

DeletedUser

Guest
Jag håller med om det som Mr -V- säger, väldigt bra skrivet. :)

kom inte här med Mr o sånt pham:awsm:

detta är ett tydligt exempel på en post som man kan skita i att posta. Vi borde försöka uppföra oss på allmäna, tänk på att det är många som läser här utan att posta. tänk på att vi är ansiktet utåt för speeddelen av Tribalwars.se
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Tråden går mer och mer off-topic, speeden är slut så det finns inte mycket mer att diskutera. Jag låser därför tråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp