<33

  • Trådstartare Dying To Play ?
  • Start datum

DeletedUser

Guest
portugisiska och brasilianarna kommer att dominera denna klassiker : Cool:

using google translator ''.''
 

DeletedUser

Guest
gäsp ska inte världen börja nu, eller har dom ändrat?
 

fear of the dark

New Member
Reaktionspoäng
0
Detta classier kommer vara mycket lätt, jag är portugisiska, är svenska server fortfarande lättare än den portugisiska i Brasilien och jag spelar det och svårare .. 16 i världen och bara noobs
 

DeletedUser

Guest
Detta classier kommer vara mycket lätt, jag är portugisiska, är svenska server fortfarande lättare än den portugisiska i Brasilien och jag spelar det och svårare .. 16 i världen och bara noobs

svenska och portugiska har ungefär samma klass nu men om man kollar på speed så är sverige överlägsna :p
 

fear of the dark

New Member
Reaktionspoäng
0
svenska och portugiska har ungefär samma klass nu men om man kollar på speed så är sverige överlägsna :p

lol, inte sant, har Portugal ett mycket mer kvalitet spelare, titta bara på världens 16 svenska, denna världen och är äldre än två veckor Br36 och top1 br36 har fler poäng än top1 i världen 16 svenska, klockan tio spelare med mer resurser har plundrat en miljon och en halv, och oftast avsluta dagen med tre eller fyra miljoner i världen 16 svenska spelare trots att över två veckor plundra betydligt mindre resurser och det finns mindre byar:awsm:
 

DeletedUser

Guest
lol, inte sant, har Portugal ett mycket mer kvalitet spelare, titta bara på världens 16 svenska, denna världen och är äldre än två veckor Br36 och top1 br36 har fler poäng än top1 i världen 16 svenska, klockan tio spelare med mer resurser har plundrat en miljon och en halv, och oftast avsluta dagen med tre eller fyra miljoner i världen 16 svenska spelare trots att över två veckor plundra betydligt mindre resurser och det finns mindre byar:awsm:


Kan bero på speeden men nu kan ni bevisa er :)
Vad tänker ni säga att ni förlorat då? :)
 

DeletedUser

Guest
lol, inte sant, har Portugal ett mycket mer kvalitet spelare, titta bara på världens 16 svenska, denna världen och är äldre än två veckor Br36 och top1 br36 har fler poäng än top1 i världen 16 svenska, klockan tio spelare med mer resurser har plundrat en miljon och en halv, och oftast avsluta dagen med tre eller fyra miljoner i världen 16 svenska spelare trots att över två veckor plundra betydligt mindre resurser och det finns mindre byar:awsm:

Idiot, allting beror på hur många spelare det är, hur snabb världen är osv.

Om svenskarna är så noobs varför kommer ni hit, klarar ni inte av .br eller?
 

DeletedUser

Guest
Är dom goa i skallen :9

Portugisiska/brasilanska, bättre än svenska när det gäller speed osv. In my ass dom är.
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle skillsen ha något med nationaliteten att göra i första hand?

Klart att det inte gör, men vissa länder är bättre eller sämre på olika saker,
Går ju inte att jämföra sverge i fotboll mot Portugisiska/brasilanska
 

DeletedUser

Guest
Har det med nationaliteten, eller förutsättningarna för att spela fotboll, att göra?

Är de bättre på fotboll för att de spelar hela dagarna, eller för att de är födda där?
 

DeletedUser

Guest
Har det med nationaliteten, eller förutsättningarna för att spela fotboll, att göra?

Är de bättre på fotboll för att de spelar hela dagarna, eller för att de är födda där?

men vi svenskar kanske spelar tw hela dagarna altså bättre? onödigt försöka hitta nått o bråka om när de itne finns nått
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle skillsen ha något med nationaliteten att göra i första hand?

Det är simpel fakta tycker jag. Jag har aldrig ens varit nära att vinna nån speed på .se... medans jag varje gång jag ställer upp i brasilien/portugal + x antal andra länder alltid slutar top 10.

Sen kanske dom har högre prestanda på sina vanliga världar. Det vet jag inte. Men på speed har sverige rätt så många duktiga spelare.
 
Topp