2St på ett Acc sammtidigt..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
en fejkar medans den andra märker.

ger motståndaren ett jäkla shjo med att hinna med :)


sen så kan man timma in 2 olika adelståg samtidigt. Eller som det var ett tag för mig på v8, vi attackerade olika personer med 20 tåg var åt gången :D
 

DeletedUser

Guest
Förklara lite närmare för mig vad han menar med att sitta på 2st acc samtidigt?
 

DeletedUser

Guest
hej, jag och en annan spelare har nu försökt att lyckas med det här rätt länge, vi har dock inte gjort det :(
jag kommer beskriva hur vi gör och hoppas att någon kan säga vad det är vi gör fel elr hur vi ska göra för att vi ska lyckas... :)

först loggar spelare A in, sen spelare B

spelare B gör såhär:verktyg-sidinfo-säkerhet-visa kakor, där klickar han på
"sv7.tribalwars.se sid". Där står det längst upp "namn", sen står det "innehål" hos mig står det denna gång "0%3Ae25de293763f" som kod.

sen har spelare B gett den koden till spelare A, här har vi gjort lite olika, vi har klistrat in koden i url fältet, vi har varierat lite med vad vi skrev in, ibland skrev vi bara koden, sen olika adresser etc innan. t.ex http://sv7.tribalwars.se/login.php?sid=koden, elr http://sv7.tribalwars.se/0:e25de293763f.

Vad är det vi gör fel? och i så fall hur gör vi rätt? klistrar vi in koden i fel ställe? elr tar vi helt fel kod? hittils har vi som sagt bara klistrat in koden i url fältet där man vanligtvist skirver in adresser etc... :)

tackar väldigt mycket för förklaring/svar :)

mvh/
Jooni
 

DeletedUser

Guest
hej, jag och en annan spelare har nu försökt att lyckas med det här rätt länge, vi har dock inte gjort det :(
jag kommer beskriva hur vi gör och hoppas att någon kan säga vad det är vi gör fel elr hur vi ska göra för att vi ska lyckas... :)

först loggar spelare A in, sen spelare B

spelare B gör såhär:verktyg-sidinfo-säkerhet-visa kakor, där klickar han på
"sv7.tribalwars.se sid". Där står det längst upp "namn", sen står det "innehål" hos mig står det denna gång "0%3Ae25de293763f" som kod.

sen har spelare B gett den koden till spelare A, här har vi gjort lite olika, vi har klistrat in koden i url fältet, vi har varierat lite med vad vi skrev in, ibland skrev vi bara koden, sen olika adresser etc innan. t.ex http://sv7.tribalwars.se/login.php?sid=koden, elr http://sv7.tribalwars.se/0:e25de293763f.

Vad är det vi gör fel? och i så fall hur gör vi rätt? klistrar vi in koden i fel ställe? elr tar vi helt fel kod? hittils har vi som sagt bara klistrat in koden i url fältet där man vanligtvist skirver in adresser etc... :)

tackar väldigt mycket för förklaring/svar :)

mvh/
Jooni

Har aldrig gjort så, och tvekar på att det funkar med att klistra in koden i adressfältet.

Gör istället så att person A också går in i "Visa kakor" och letar reda på sid-kakan. Där ändrar han sin sid till den person B har :)
 
Senast redigerad av en moderator:

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Har aldrig gjort så, och tvekar på att det funkar med att klistra in koden i adressfältet.

Gör istället så att person A också går inte i "Visa kakor" och letar reda på sid-kakan. Där ändrar han sin sid till den person B har :)

Har oxå gjort som den förra sa.. men varför har jag inte tänkt på detta..
 

DeletedUser

Guest
jag försökte just att ändra på min sid kod, men jag förstog icke hur man kunde ändra den? =( ursäktar för att vara lite av en trögskalle :)
 

DeletedUser

Guest
Du klickar bara på koden, tar bort den och skriver nåt annat där, sen äre ok knappen som gäller. :)

nu känner jag mig verkligen korkad :S

man går in så som jag skrev i mitt första inlägg, altså:verktyg-sidinfo-säkerhet-visa kakor, men när jag hittar sid koden, antar jag att man ska ändra där det tår innehåll? jag kan itne ändra nåt där, antar att jag gör fel nånstans men det verkar totalt omöjligt att ändra, har försökt att klistra in eller att skriva elr vad som helst, ta bort, men det funkar inte, ifall jag tar bort kakan så blir jag utloggad, så det är nog fel =/

tack för tiden ni investerar i mig ;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
nu känner jag mig verkligen korkad :S

man går in så som jag skrev i mitt första inlägg, altså:verktyg-sidinfo-säkerhet-visa kakor, men när jag hittar sid koden, antar jag att man ska ändra där det tår innehåll? jag kan itne ändra nåt där, antar att jag gör fel nånstans men det verkar totalt omöjligt att ändra, har försökt att klistra in eller att skriva elr vad som helst, ta bort, men det funkar inte, ifall jag tar bort kakan så blir jag utloggad, så det är nog fel =/

tack för tiden ni investerar i mig ;)

Du behöver Opera ;).
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp