28 timmar till kick-offen!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Så hur ser det ut folket har ni börjat välja era mål ännu eller har de flesta av er börjat skaffa def trupper?
Själv har man valt ut 2-3 spelare som jag tycker se ut att bli lätta mål får bara hoppas att de visar sig vara söta små kaniner istället för gulliga små piggsvin.
Hur som helst ska det bli kul att få kötta lite xD
 

DeletedUser

Guest
Ja det är verkligen på tiden, vilket jävla sömnpiller det har varit hittils, vi är ju 20 pers som farmar samma by så det dör fler gubbar än du får med dig resurser, ska bli riktigt skönt när hästarna får komma ut och springa!
 

DeletedUser

Guest
Man väntar på att åskan ska låta.. lite jobbigt att bara vänta ^^
 

DeletedUser

Guest
Ja det är verkligen på tiden, vilket jävla sömnpiller det har varit hittils, vi är ju 20 pers som farmar samma by så det dör fler gubbar än du får med dig resurser, ska bli riktigt skönt när hästarna får komma ut och springa!


skaffa mer off trupper än spjut så dör inte gubbarna.

skläv så går det under bart.

kommer göra LK tills imorgon och där finns endel över 150-200 poäng som har slutat växa nu :D
 

DeletedUser

Guest
skaffa mer off trupper än spjut så dör inte gubbarna.

skläv så går det under bart.

kommer göra LK tills imorgon och där finns endel över 150-200 poäng som har slutat växa nu :D

Är det inte dem man ska vara lite orolig för? jag slutade växa ett tag för att jag bara skaffade trupper...kommer typ vara det ända jag gör tills imorgon ^^
 

DeletedUser

Guest
Är det inte dem man ska vara lite orolig för? jag slutade växa ett tag för att jag bara skaffade trupper...kommer typ vara det ända jag gör tills imorgon ^^

du tror de som stannar för att göra trupper gör def?

nej de gör off de får mest resursor och kan inte försvara sig.
 

DeletedUser

Guest
sen om man anfaller de spelarna med off så får man best OB.
 

DeletedUser

Guest
du tror de som stannar för att göra trupper gör def?

nej de gör off de får mest resursor och kan inte försvara sig.

Nej det tror jag inte men det kan fortfarande svida att anfalla någon med ungefär 50-100 spjutmän men de kan också vara så att de flesta har slutat vad vet jag. Aja ska bli skönt att få börja farma hursomhelst!
 

DeletedUser

Guest
kan man anfalla med 1 spejare nu eller måste man ha 99-100 farmar platser?
 

DeletedUser

Guest
Den gör så att man inte kan skicka tre miljoner fejks.
Och den beror väl på hur stora byarna är så just nu behöver man inte ha många trupper med i attacken.
 

DeletedUser

Guest
För sej själv är den dålig för då måste man skicka överdrivet mycet i en fejk. Men om man blir annfalen så är den bra.(NOT)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker faktiskt att det är bra.
Annars hade det blivit som Tr***an där den som sitter uppe mest och klickar vinner. Behöver inte tajma alls. Det är ju skitkul att få 1 miljon fejks från en 10-åring som precis lärt sig var skicka knappen finns...
 

DeletedUser

Guest
men det jag menar är ju att man inte bara kan sicka 1 spjut utan måste skicka 5-15 spjut. Så är ju 5-15 spjut mycket svårare att döda än bara 1. (fast nu så kan man ju inte se om nån skickar et facke).
Det jag menar är att man får färe attacker på sig fast med mera gubbar i varje.
 

DeletedUser

Guest
att om du tänker så är det bättre att de anfaller 100 anfall med 2 spjut i varje än 1 attack med 200 spjut.
 

DeletedUser

Guest
det e inte bättre, om du motståndaren har full deff så dödare du inte ett skit med 100 anfall med 2 spjut men du kan nog döda en 1 svärdsman hos motståndaren om du skickar 1 anfall med 200 spjut :p
 

DeletedUser

Guest
jobbig regel som admins skulle ta bort för 2månader sen på v3 men inte mycket har hänt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp