25% mer prem

  • Trådstartare SpeedPlayerNumberOne
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
HEjsan! Gillar detta väldigt mycket. Tack :)

Även jag gillar det! Menmen det lär väl inte hinna gå så långt av de kommande året innan dem höjer priserna permanent igen..

För de är precis de "team" vi har, istället för att se till att spelare stannar kvar på .se så höjer dem bara priserna för att kunna tjäna samma belopp men det mindre antal spelare..
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
För de är precis de "team" vi har, istället för att se till att spelare stannar kvar på .se så höjer dem bara priserna för att kunna tjäna samma belopp men det mindre antal spelare..

Vi har sagt det förr och jag säger det igen, tribalwars styrs ifrån tyskland i alla större frågor, så som pris på premium t.ex. och vi kan inte påverka det speciellt mycket för enbart .se tyvärr. Så att anklaga oss i teamet för det hela blir inte riktigt rätt då det inte är vi som avgör priserna på premium.
 

DeletedUser

Guest
Vi har sagt det förr och jag säger det igen, tribalwars styrs ifrån tyskland i alla större frågor, så som pris på premium t.ex. och vi kan inte påverka det speciellt mycket för enbart .se tyvärr. Så att anklaga oss i teamet för det hela blir inte riktigt rätt då det inte är vi som avgör priserna på premium.

Att det styrs ifrån tyskland det vet jag redan, så premium priserna kan man inte skylla på er men det är inte deras jobb att sköta de svenska teamet som jag tycker falierar ganska hårt.
 

DeletedUser

Guest
Att det styrs ifrån tyskland det vet jag redan, så premium priserna kan man inte skylla på er men det är inte deras jobb att sköta de svenska teamet som jag tycker falierar ganska hårt.

Vår chef's chef är från tyskland så nog styr dom oss mer än ni tror :). Angående hur vi "falierar" så får du gärna skicka ett förklarande brev med konstruktiv kritik till Gaffel då vi hela tiden vill förbättra oss och göra vad vi kan för att bli bättre. Lägg dock märke till att brev som "ni är kassa hela bunten" kommer att slängas och ignoreras då det inte ger oss något att bygga vidare från.

Mvh, Twilight
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Lite snålt att man bara får det första gången när man köper mobilt, första gången fick jag 75 sedan bara 60.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Lite snålt att man bara får det första gången när man köper mobilt, första gången fick jag 75 sedan bara 60.

Det beror pa att du först köpte klockan 2010-12-26 23:59:44 , fortfarande 16 sekunder kvar pa bonusen. Sen kom det ytterligare köp efter 00:00:01. Vilket betyder att du gick in i den 27e, bonusen varade bara fran den 25e, 00:00:01 till den 26e 23:59:59.
 

DeletedUser

Guest
Det beror pa att du först köpte klockan 2010-12-26 23:59:44 , fortfarande 16 sekunder kvar pa bonusen. Sen kom det ytterligare köp efter 00:00:01. Vilket betyder att du gick in i den 27e, bonusen varade bara fran den 25e, 00:00:01 till den 26e 23:59:59.

Haha jäkla lotto han hade då xD Eller ja, med den första :D
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Det beror pa att du först köpte klockan 2010-12-26 23:59:44 , fortfarande 16 sekunder kvar pa bonusen. Sen kom det ytterligare köp efter 00:00:01. Vilket betyder att du gick in i den 27e, bonusen varade bara fran den 25e, 00:00:01 till den 26e 23:59:59.

Jaha^^ kollade aldrig klockan innan jag skickade iväg mitt sms.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp