24h ODA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hur många byar tappade du sista timmen Afraid?
du rasade i poäng

Jag tappade ca 200k.

Grejen var att jag hade typ 6 spelare som låg och adlade mig överallt, och med helt random attacker med en adel åt gången osv, och eftersom att det var en OBA speed så satt jag och försvarade mina offbyar och skickade ut dem hela tiden. Allt för att inte ViiGoo skulle kunna döda några av mina offbyar. Så efter ett tag när han inte träffade mina offbyar alls, men jag träffade hans ibland så dödade han sitt eget off för att vinna. SURT som fan efter att ha suttit i 1-1 krig mot honom i 2h, och sedan 30 minuter med typ 6-7 spelare mot mig :)

Ungefär så var slutet av den speeden. Förmodligen det sjukaste speedkriget på länge. Inte ofta det varar så länge och är så jämnt.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Jag tappade ca 200k.

Grejen var att jag hade typ 6 spelare som låg och adlade mig överallt, och med helt random attacker med en adel åt gången osv, och eftersom att det var en OBA speed så satt jag och försvarade mina offbyar och skickade ut dem hela tiden. Allt för att inte ViiGoo skulle kunna döda några av mina offbyar. Så efter ett tag när han inte träffade mina offbyar alls, men jag träffade hans ibland så dödade han sitt eget off för att vinna. SURT som fan efter att ha suttit i 1-1 krig mot honom i 2h, och sedan 30 minuter med typ 6-7 spelare mot mig :)

Ungefär så var slutet av den speeden. Förmodligen det sjukaste speedkriget på länge. Inte ofta det varar så länge och är så jämnt.

sjukt jämnt :) ViiGoo tappa en by, tog en by tappa en by tog en by, tog aldrig slut :) Jag gissar på att du testa om vi var bra nog ;)
 

DeletedUser

Guest
fasen, synd att jag inte fortsatte :p hade vart en annan segrare då ^^
 

DeletedUser

Guest
sjukaste kriget på länge

vi bytade byar med varandra i 1.5 h utan att någon kom minsta lilla närmare vinst :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det var min absolut första speed, jag börja spela TW för typ 2 veckor sen och kom på 3:e plats... Man kan ju säga att jag är sjukt nöjd och jag kommer fortsätta med detta ;) sjukt kul med speed :D

Men kan väll tacka boefst för han visa spelet ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det var min absolut första speed, jag börja spela TW för typ 2 veckor sen och kom på 3:e plats... Man kan ju säga att jag är sjukt nöjd och jag kommer fortsätta med detta ;) sjukt kul med speed :D

Men kan väll tacka boefst för han visa spelet ;)

beo är snäll sålänge man inte backstabbar han

och han är jätte konstig/rolig om han har spelat hela natten, vänta det var vigo :awsm:;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp