2009 års v5 spelare

DeletedUser

Guest
Skiter i den regeln och nominerar Bobby. Helt enkelt v5s bästa spelare. Förmodligen en av dem bättre på .se också :)

Dagen quote från Bobby i internadlingsforumet. För övrigt det enda forumet vi har i SEAMEN.
Bobby sa:
Ja jo jag vet. Hemskt att jag adlar barbarer. Är ju liksom inte som att jag inte har kört enbart fiendebyar i 9 månader. nr.1 TQON erövrare när ni var iväg och glassade på semester. Sänkt k56 nr.1 spelare 2 ggr kacm spelare och stl163 och sedan såklart adlade man flest asagard byar....:D

Men som Tony Rickardson hade sagt:
"-Jag är inte bitter för deee"
 

DeletedUser

Guest
Kung Karl, ingen protest tolereras. Han sysselsätter hela demonsfronten. Om ni jämför oba mot nw så är han lätt jobbigast att möta. Så är det bara. Det kan ni inte tackla.

Hur mkt är 100% stammen värd egentligen när man chickar ur varje gång det smäller?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska vara seriös och håller med.

Kung Karl får min nominering också. Otroligt effektiv med sina offbyar. Och när världen är så gammal som den är nu är det viktigare att ha i sin stam än folk som är duktiga på att adla byar i hög takt.
Då varken SS och Blerot är grundspelarna som spelat kontona så bör väll sansen nämnas som är den som hållt i längst/adlat. Mikelino vet jag inte så den som har en susning kan få nominera honom.
Deffensivt får Edel. Även om jag inte fått ligga i närstrid med han spelar han på längre anfall väldigt enkelt och effektivt.
 

DeletedUser

Guest
Ska vara seriös och håller med.

Kung Karl får min nominering också. Otroligt effektiv med sina offbyar. Och när världen är så gammal som den är nu är det viktigare att ha i sin stam än folk som är duktiga på att adla byar i hög takt.
Då varken SS och Blerot är grundspelarna som spelat kontona så bör väll sansen nämnas som är den som hållt i längst/adlat. Mikelino vet jag inte så den som har en susning kan få nominera honom.
Deffensivt får Edel. Även om jag inte fått ligga i närstrid med han spelar han på längre anfall väldigt enkelt och effektivt.

Vad vet du om SuperS och Blerot ^^
 

DeletedUser

Guest
att de inte kört kontona hela 2009 och därför kanske inte borde bli nominerade efter vad de gjort med konton som 2 fransoser lagt grunden i . Att de är duktiga spelare är det inget snack om men vi talar om bedrifter som helhet 2009. Om man hittat ny spelare till Kisfms kontot i maj hade man inte kunnat ge nästa spelare hela äran för att han låg i topp idag (rent hypotetisk). Försprånget skapades av spelaren i början, sedan gäller det bara att inte fucka upp för att bli av med mynt.

Eller så ändrar vi topic till Top 10 där de faktiskt piskar skiten ur oss andra. Men nu vill vi andra också få en chans att få lite godis:)
 

DeletedUser

Guest
Isengrim.
För att besegrat de stora horder barbarer som länge hotade v5 och sedan kasta sig ut i rimmen helt utan tanke på sin egen säkerhet och med sådan mod och våghalsighet som man inte sett sedan Columbus letade efter ny väg till Indien.

Glömde även att han både överlevt när hans stam gått imot nr.1 2!! gånger. Först rs och sedan KILT. Eftersom han är den absolut mest överlägsna befälhavaren på .se dog inte en enda av hans trupper. Makabert!

Haha, kanske den mest träffande flamen någonsin på TWs forum, klockrent! :awsm:

OnT: Offensivt har jag faktiskt rätt stor respekt för dig, Bobby. Jag och Edel var lite smått rädda i början när attackerna började rulla in mot honom men vi lyckades ju lösa det rätt enkelt till slut :p
 

DeletedUser

Guest
att de inte kört kontona hela 2009 och därför kanske inte borde bli nominerade efter vad de gjort med konton som 2 fransoser lagt grunden i . Att de är duktiga spelare är det inget snack om men vi talar om bedrifter som helhet 2009. Om man hittat ny spelare till Kisfms kontot i maj hade man inte kunnat ge nästa spelare hela äran för att han låg i topp idag (rent hypotetisk). Försprånget skapades av spelaren i början, sedan gäller det bara att inte fucka upp för att bli av med mynt.

Eller så ändrar vi topic till Top 10 där de faktiskt piskar skiten ur oss andra. Men nu vill vi andra också få en chans att få lite godis:)

Du vet definitivt inte vad du pratar om r.e. Blerot och SuperS ;-)
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll vad ni säger. Bobby har sagt det och då är det så. Ty Bobby har alltid rätt även när han har fel!

<3
 

DeletedUser

Guest
Hmm, känner att denna tråd är på gränsen till att spåra hela tiden då folk enbart har flameat sedan den startades. Fortsättning leder till låsning, vill ni ha en sån här tråd - respektera topicen.
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Hade det varit för någon månad/månader sedan hade mitt svar varit helt klart Benzocaine då jag fick uppfattningen att han var en rak, ärlig spelare som såg till stammens bästa *så har han försökt att resonera för mig*.

Nu lägger jag i stället den rösten på PREKO då av alla ledarna som jag har lärt känna här i stammarna på v 5 så är det han som har hållit vad han lovat och vad fick DEMONs för det av UC :(

Jag röstar på dig PREKO och har lärt mig att du är en spelare och en ledare att lita på, din stam kan vara stolt att ha dig som leder dom och som har kämpat för att hålla stammen vid liv i alla väder och mot gångar.

Lycka till i framtiden

*Detta är ärligt från mig och ber om ursäkt om vissa inte kommer att gilla att jag skrivit här*
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Afraid jag nominerar dig ;)
Om ni läser i mitt första inlägg så kmr om röstning om 3 dagar :)
 
Topp