1ST vs U-båt

DeletedUser

Guest
Nu är det äntligen dags för det som alla väntat på. U-båt, en stam som tar stor plats, varför bygga U-båtar när man kan bygga ölbryggerier för det första? Vansinne. Nu är det slut med det. Vi i 1st ska lösa detta och bygga ölbryggerier så vi kan dricka mer av livets dryck, stora starka ölar. Vi hoppas att vi får hyffsat motstånd, även om det inte är något vi väntar oss, trots allt borde det vara svårt att förstöra alla dessa u-båtar och ploppa upp bryggerier istället, men det verkar inte vara några vidare u-båtar. Sen har vi de dära kryddorna, korian, den osmakligasta kryddan vi någonsin smakat. En stor stark i handen är bättre än 10 koriander i fickan som man brukar säga, har man dessutom stark ally med u-båt får man stå sitt kast. Detta är en karamell som vi länge sugit på. Karamellen ryktas vara av den sötare smaken och efter att u-båtarna blev ett flyktingläger för nykterister, något som var väldigt upprörande. You have to drink to live, detta vet väl alla? När de dessutom mobbar diverse stordrickare i våran stam rann droppen över. VI försökte lösa detta diplomatiskt, men efter diverse argument som bara kan komma från folk som inte dricker lägger vi nu ner detta. Eftersom u-båtarna är allys med korian och alla deras systerstammar och att de har ett tätt sammarbete får även de stå för smällen. Härmed säger vi upp all form av diplomati med u-båt och förklarar krig mot U-båt, Korian, Mad och ~TM~. Vi sätter på oss cyklopen, snorklarna och all annan dykarutrustning och börjar söka efter U-båtar. Spelar ingen roll vilken sten ni gömmer er under, vi kommer hitta alla u-båtar.

Hoppas på en god ton i detta kriget och att vi får några uppgörelser, även om det väntas bli ont om dessa. Men, hoppas kan man alltid göra.

Lycka till alla nykterister. Önskar alla alkolister och stordrickare i min stam ett stort lycka till och god krigslycka. :cool:
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Yea!!!! Thezzern, nu tar vi hem detta tillsammans som dom alkolister vi är!:D
 

DeletedUser

Guest
Diplomatisk väg???

Tillåt mig skratta åt den diplomatiska väg som herr fejkgreve med A-langare gått till väga! Tveksamma svar som nog kan ha varit pga den alkoholhalt herr fejkgreve hade i blodet när han skrev detta gjorde att hans fingrar slant på tangentbordet!

Låt mig då påminna herr fejkgreve om att vara nykter nästa gång han. Tar sig tid att skriva till U-båt med Allianser!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det fanns en tid före din tid i U-Båt som du totalt verkat missa ^^

Den tiden var fantastisk den med! Dock verkar Y0shi behöva en kvinna att tillfredställa med och eftersom Korian är överbefolkat av kvinnor gick jag över!
Låt oss säga att Y0shi har händerna fulla att tillfredställa mig och mina behov! Något som man inte kan göra på fyllan!
 

Y0shi

New Member
Reaktionspoäng
0
Kul i alla fall att 1ST hjälper oss med "Kontraspionage" med alla dessa attacker på 5 spejare som springer runt! :)
 
Reaktionspoäng
28
Så ni får KOMPIS att anfalla bakifrån? *suckar* TW var en gång ett spel där man satte ära högt. Nu vill folk bara vinna till alla pris. Nåja, det som inte tar livet av mig gör mig starkare. Och mitt rykte betyder iaf ngt för mig så jag slåss ensam emot er om så skulle behövas.

Kom ihåg det alla i de världar som kommer framöver. Vår stam stod ensam emot 1st och backstabbar KOMPIS! För vi tordes spela med rent mjöl i påsen. Vi tordes spela med ära. Och även om vi alla blir utadlade, så var det vår stam folk kommer ihåg. För vi satte familjens ära före allt annat.
 

Duke Nukem

New Member
Reaktionspoäng
0
I ett kort ögonblick för någon dag sedan slog mig tanken...
"Har jag tagit mig vatten över huvudet?!?" 1ST vs 4 tomte stammar?

Nej, det har vi inte utan vi låter statsen tala å vi krigar till det är SLUT!

Vad Kompis gör har vi inte en aning om, å tydligen inte du heller.
 

DeletedUser

Guest
Så ni får KOMPIS att anfalla bakifrån? *suckar* TW var en gång ett spel där man satte ära högt. Nu vill folk bara vinna till alla pris. Nåja, det som inte tar livet av mig gör mig starkare. Och mitt rykte betyder iaf ngt för mig så jag slåss ensam emot er om så skulle behövas.

Kom ihåg det alla i de världar som kommer framöver. Vår stam stod ensam emot 1st och backstabbar KOMPIS! För vi tordes spela med rent mjöl i påsen. Vi tordes spela med ära. Och även om vi alla blir utadlade, så var det vår stam folk kommer ihåg. För vi satte familjens ära före allt annat.

förstår hur du tänker men spelet har förändrats detta är överlevnad man ska tänka på några och sig själv. tro mig själv har jag backstabbat och blivit backstabbad som t.ex. i net jag blev backstabbad 6 ggr de va ba roligt haha för jag vet när man har tws skönaste spelarna vid sin sida oavsett vad så backstabbar de aldrig den.

vet många skulle vilja backstabba mig men jag skulle adla varje skit som skulle våga göra. Då ofta vet jag om någon ska backstabba mig eller inte om inte tar jag den personen ändå. Ni måste tro på er själva!

De går nästan inte att vinna eller ha kul utan backstabba för alla gör det. lite fult ska man ändå spela. sen äre annan sak att man inte gillar de håller jag med om ;)
 

Duke Nukem

New Member
Reaktionspoäng
0
Skapa en Kompis / Backstabb tråd ist för inget av ovanstående har med tråden att göra.

Ps!
Om det är nån som ska diskutera B-S här så är det väl vi... Det var ju därför detta krig startade :)
 

Y0shi

New Member
Reaktionspoäng
0
Skapa en Kompis / Backstabb tråd ist för inget av ovanstående har med tråden att göra.

Ps!
Om det är nån som ska diskutera B-S här så är det väl vi... Det var ju därför detta krig startade :)


Trevligt att ni får många nya u-båtare till er stam! Är roande att få höra vad som står i era forum :)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Varför skulle man bli förvånad? Det är ju en inträdesbijett till tank att goola info! Sen är det kul att se två av tank´s relationer kriga emot varandra:)
 
Topp