100% är nu officielt

DeletedUser

Guest
vi tog kontot när det hade 700.000p. När ägaren tog tillbaka kontot hade det 7.000.000p.
Nog adlade vi allt. Vi toppade mest noblade byar de första veckorna på världen, så shut your pie hole.

faktum är att ni inte kriga er till dom..vilket är mycke underligt eftersom vi legat i krig hela tiden ni var med..
faktum är också att ni varit internadlade strax efter om inte konto ägaren byt spelare..
ännu mer pinsam att en till av er kommer med sånt här.. lätt att topp om man bara tar bb byar och räknar själv.
ni hjälpte inte till med nåt i stammen,också ett faktum.. så om nån skulle vara tyst så är de ni!!!
iofs är de ju bra att folk får veta hur ni bär er åt.. imponerad att du kan engelska el har du kopierat frasen??
fast den hör iaf inte hemma här!!
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
jaha.. vad händer nu då admins?? ska vi bara vänta tills den 13:de??
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
unkas trodde faktiskt att du varit med i v8 så länge..att du borde räknat ut nu att de blir fler än 3 dagar:D

har fullt förtroende att gaffel o nino har fullt upp med annat än v8..v8 är ju bara gnälliga IGS som spelar!!

mvh
lorden


Till våra spelare i IGS!! vill jag från ledningen tacka fick ett bra bra jobb!!! och ett stort jäfla grattis till er alla!!!



Jag går på officiella vägar, inofficiellt stänger V8 minst den 15'e...
 
Senast ändrad:

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
faktum är att ni inte kriga er till dom..vilket är mycke underligt eftersom vi legat i krig hela tiden ni var med..
faktum är också att ni varit internadlade strax efter om inte konto ägaren byt spelare..
ännu mer pinsam att en till av er kommer med sånt här.. lätt att topp om man bara tar bb byar och räknar själv.
ni hjälpte inte till med nåt i stammen,också ett faktum.. så om nån skulle vara tyst så är de ni!!!
iofs är de ju bra att folk får veta hur ni bär er åt.. imponerad att du kan engelska el har du kopierat frasen??
fast den hör iaf inte hemma här!!

Vi krigade exakt lika mycket som du gjorde. Vi adlade lika mycket spelarbyar som dig. Vi rensade spelare utanför vår adlingsradie så stammen kunde adla. Min ursäkt är att när aktiviteten senare försvann så berodde det väldigt stor del av skolan.

Ifrågesätter du min intelligens, syftar du på att jag inte är lika lärd som dig och kan engelska fraser? Luktar lite personligt påhopp.
Du är 66 år och beteer dig som jag gjorde för 5 år sen.

Anyways grattis till 100%
 

DeletedUser

Guest
haha sött att ni var så snabba med att svara, jag bara jäklas lite med er ;)
Fast PA går ju inte före stammen Zonic så den förklaringen att han fick "leva" var lite dum :p
 

DeletedUser

Guest
Han "Lefta" när det var 2 dagar kvar utav endgame. Sen så har man tok adlat honom med stampolare i två dagar.
 

DeletedUser

Guest
PA:
The Godrix
sigmund


Antagligen fick han leva tack vare sigge men jag skulle tro Dr Wolf redan satt sitt konto på borttagning så grå blir det snart

Nej, han fick leva för att han var med i stammen till ca 2 dagar innan världen stängdes, men när han gick ur stammen kan jag lova dig att PA-pakten försvann, ca 1200 anfall fick jag få iväg på honom! ; )
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
det blir ingen sista post för forumet kmr inte låsas-.-'' v2 har ju inte låsts än

edit-jäflar det tog en tid innan den låstes...(v2)
 
Topp