100% är nu officielt

DeletedUser

Guest
Ja nu är vi i krig mot stammen "BB" bara massa barbarer som gått ihop i en revolution mot oss:(
 

DeletedUser

Guest
Lugnt? haha topparna tävlar ju om vem som ska bli 2a,3a,4a, sen har alla sina tankar om att "jag ska vara störste kontinentspelaren":D Man behöver ju inte oroa sig för anfall men tror folk kommer adla upp så mycket grått dem bara kan innan de är slut
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
jag kommer ligga i samma tempo som er andra:) ska ni hinna får ni adla typ 3 mille om dagen för att ens ha en chans att gå förbi:D

hahaha får jag väll öka takten lite till haha
synd att allt laggade innan.. annars hade jag fan hunnit med mer nu ;)
 

DeletedUser

Guest
3 dar till får ni vänta.

unkas trodde faktiskt att du varit med i v8 så länge..att du borde räknat ut nu att de blir fler än 3 dagar:D

har fullt förtroende att gaffel o nino har fullt upp med annat än v8..v8 är ju bara gnälliga IGS som spelar!!

mvh
lorden


Till våra spelare i IGS!! vill jag från ledningen tacka fick ett bra bra jobb!!! och ett stort jäfla grattis till er alla!!!
 

DeletedUser

Guest
"ingen glidar stam", glida är det enda ni gjort sen UT la ner.

nu är du bara pinsam!! ni var 3 på kontot!! om inte konto ägaren tagit det ifrån er..hade jag satt er på intern adling..
o skippa skit snacket !! innan du ens andas, att de bara var du som gjorde nåt..som stämmer de bra att du iaf i bland loggade in..
kom ihåg att det var kontoägaren som tog tillbaks det..och gav det till den nya spelaren som har gjort ett grymt mycke bättre jobb än er 3 tillsammans..

tog ni en ända spelar by med konto så länge ni hade de?? hjälpte nån i stammen?? hjälpe ni till att kriga mot nåt annat än bb byar?? pinsamt dåligt bara..och jag är helt säker på att du inte vill fortsätta denna diskussion..
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis IGS ni är den första stamen som fick 100% i Sverige
papillon0308.gif
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
vi tog kontot när det hade 700.000p. När ägaren tog tillbaka kontot hade det 7.000.000p.
Nog adlade vi allt. Vi toppade mest noblade byar de första veckorna på världen, så shut your pie hole.

Kan förstå att du anser det ett bra jobb faktiskt..

Men att helt plötsligt sedan skita i det, känns väl ändå inte okej? :)
 
Topp