† R.I.P Cattla/Skräcködlan †

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har tyvärr fått en spelare adlad IRL † 2010-06-16.
Cattla/Skräcködlan sitter på ett moln och har fått sina vingar.

Kommer vara saknad på skypen för vi hade väldigt trevliga samtal.

Då du tog de sista andetagen
En sorg djup för oss alla
När vi tog dina händer så kalla
En mörk framtid nu här står
Om inte en liten glimt av lycka vi snart får
Du har det bra där du är
Med vetskap om att vi alltid håller dig kär
Du var till oss alla en älskad vän
Och en vacker dag så ses vi nog igen
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
R_I_P_by_emuchick001.jpg
 

DeletedUser

Guest
På min dotters 13-årsdag.:(

Beklagar. Visar att det finns en värld där ute och att den betyder mer än ett spel. Att någon fanns där och kunde tala om vad som hänt och att det inte bara blev ännu ett konto som gick gult, rött och sedan grått visar dock att även ett dataspel har ett berättigande och är en social företeelse. Vi är alla sammanflätade i denna underliga värld och en del av oss träffar personer som vi aldrig skulle mött annars.

Mina tankar, och jag tar mig friheten att tala för resten av ledningen också även om det säkert dyker upp kommentarer därifrån, går till de som stod cattla nära.

R.I.P, var du än är.

Humble
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du har det bra vart du än är Cattla RIP.
Alltid tråkigt när sånt här händer och svårt att skriva hur det känns när man får höra något sånt här.
 

DeletedUser

Guest
Håller med mina föregående talare att det är oerhört svårt att beskriva sina känslor just nu... men kommer försöka klämma fram de ord jag först kommer på tanke.

Tråkigt är för milt att säga, oerhört tragiskt för alla på personligt plan och jag hoppas av hela mitt hjärta att personen fick vandra utan smärta. Jag kände inte personen personligen, men delar nog den sorg som berör oss alla på TribalWars, ett stort intresse har vi delat trots allt.

Tillägnar familjer m. vänner mina kondoleanser och sörjer från Malmö. Hoppas du vilar i frid.
 

DeletedUser

Guest
R.I.P

Jag har varit med så länge så våra vägar har korsats....

Det är alltid en förlust att mista någon man spelat med, ännu värre om det är någon nära, någon som man delvis träffat... mina tankar är med dom anhöriga...

"Make yourself familiar with the angels, and behold them frequently in spirit; for without being seen, they are present with you." -- St. Francis de Sales
 

DeletedUser

Guest
Fruktansvärt tragiskt!

Hoppas att du har det bra, var du nu än är.

/ Emme
 

DeletedUser

Guest
Likt Gaffel håller jag med föregående skribenter. Jag har inte haft turen att bekanta mig med Cattla, men oaktat det delade vi ett intresse. Jag hoppas innerligt att hon är utan lidande, var hon än är.

Tankar går till familj och vänner. Jag lider med dem.
 
Topp