Örjan... To Be Continued

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle vilja säga motsatsen, men eftersom du verkar ha så otroligt rätt i allt du säger. Så låter jag kriget säga sitt :)

Till admin: Kan någon byta topic till XYZ Vs. Örjan & Wizard, då de förklarat krig och att de ställt sig på Örjans sida

//Rokstarr

Wizard vs Wizard? Skulle gärna vilja se deras krigsförklaring här, tror ej på att wizard attackerar någon av era fd wizard spelare iaf. :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Örjan, Wizard
Side 2:
Tribes: XYZ

Timeframe: 22/01/2011 15:33:00till23/01/2011 13:03:55

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1
Sida 2: 4
Skillnad: 3

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,494
Sida 2: 13,875
Skillnad: 9,381

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,494
Sida 2: 0
Skillnad: 4,494

chart


Ser ut som XYZ går framåt med stormsteg..ja, emot allt utom sina fiender :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hmm, XYZ tar hem detta snabbt, tycker dock det är märkligt att hermione och dom andra Med Harry Potter namn går emot sin egen skola? :awsm:

Men, Som sagt, GO - To Be Continued! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Örjan har bjudit på fint motstånd, dock har vi en tw-trött Hojtas. Som inte gör det bättre för kära Familjen, SuperB Hörnjuridik däremot katar som en galning :D
 

DeletedUser

Guest
Jaså äre dags för moralsänkare på allmänna? :D

Tror vi är uppe i 3 eller 4 snipade tåg, tottas & dummbullen satt på HQ 1 i varsina byar och Ron har också fått smaka. SpooK tappade en by till denna tw-trötta och även smått onyktra Hojtas (helt gratis var den, danke). Vi har tappat en nuke, lite adlar och en del deff, så helt apatiska har ni inte varit iaf. (y)

Rank 2 mot rank 43 (och 67 om vi nu ska räkna wizard). Gogogo. Vad jag vet så har inte QTU gett sig in i matchen än, det skulle antagligen korta ner processen avsevärt.
 

DeletedUser

Guest
Det där lät som att det sved i kistan. Lycka till båda sidorna
 

DeletedUser

Guest
Jaså äre dags för moralsänkare på allmänna? :D

Tror vi är uppe i 3 eller 4 snipade tåg, tottas & dummbullen satt på HQ 1 i varsina byar och Ron har också fått smaka. SpooK tappade en by till denna tw-trötta och även smått onyktra Hojtas (helt gratis var den, danke). Vi har tappat en nuke, lite adlar och en del deff, så helt apatiska har ni inte varit iaf. (y)

Rank 2 mot rank 43 (och 67 om vi nu ska räkna wizard). Gogogo. Vad jag vet så har inte QTU gett sig in i matchen än, det skulle antagligen korta ner processen avsevärt.

Jag tyckte att jag sammanfattade ditt inlägg bra haha. Ni har bättre kvalité, vi har kvantitet. Men ska fixa så att Hojtas kan få lägga v14 på sidan. Och btw, så ska SuperB's katter ned :)
 

SuperB Hörnjuridik

New Member
Reaktionspoäng
0
Örjan hälsar och gratulerar i förskott till den otroligt oväntade vinsten. Helt gratis blev det inte Dummbullen ;)

Några av oss kanske stannar kvar på världen, själv tackar jag för mig.

Gogo WEED!
 

DeletedUser

Guest
Örjan hälsar och gratulerar i förskott till den otroligt oväntade vinsten. Helt gratis blev det inte Dummbullen ;)

Några av oss kanske stannar kvar på världen, själv tackar jag för mig.

Gogo WEED!

Såklart den inte blev, hade jag inte förväntat mig heller :sneaky:
Men hade jag inte låst ute mig hade jag också kunnat ducka dina fina yxor som jag var rätt säker på skulle komma :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Örjan hälsar och gratulerar i förskott till den otroligt oväntade vinsten. Helt gratis blev det inte Dummbullen ;)

Några av oss kanske stannar kvar på världen, själv tackar jag för mig.

Gogo WEED!


Ska vi hänga ut personer här i forumet nu eller?
Vi hängde ert off ganska hårt med.


Vi var även inte förberedda på detta, som ni verkade med fulla offbyar och adels.
Men ett roligt krig, det lilla som varade.
Lycka till i framtiden.
 

SuperB Hörnjuridik

New Member
Reaktionspoäng
0
Ska vi hänga ut personer här i forumet nu eller?
Vi hängde ert off ganska hårt med.


Vi var även inte förberedda på detta, som ni verkade med fulla offbyar och adels.
Men ett roligt krig, det lilla som varade.
Lycka till i framtiden.

Hahah va? Det enda jag syftade på var att dummbullen skrev i ett inlägg (som nu är borttaget) att han tackade för lite gratis byar.
Ja, vi laddade hårt för detta krig.. Oddsen var helt klart på vår sida, jag ber om ursäkt :D

Puss
 

DeletedUser

Guest
Hahah va? Det enda jag syftade på var att dummbullen skrev i ett inlägg (som nu är borttaget) att han tackade för lite gratis byar.
Ja, vi laddade hårt för detta krig.. Oddsen var helt klart på vår sida, jag ber om ursäkt :D

Puss

Ledsen för att nu skrev det, har jag inte sett.

Då såklart är det på andra visor! ;)
Lycka till på andra världar i framtiden och även här om det nu så faller er in att fortsätta.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp